Mała ngroda

Dzisiaj tak szybciutko, bo muszę lecieć na uczelnie, ach ta informatyka... a potem praca. Mam nadzieję, że w miarę szybko minie mi dzień, bo cały weekend w pracy.
A wracając do tematu, chciałam się Wam pochwalić nagrodą pocieszenia którą wygrałam w uczelnianym konkursie. Bardzo się z niej cieszę, ponieważ kalendarz jest właśnie taki jakiego potrzebuje, a kupuje go już od połowy grudnia i jakoś kupić nie mogę. A tu akurat taki prezent =) Jakby ktoś czytał w moich myślach.
Dodatkowo długopisy, ołówki w kartonowym opakowaniu(nad zawartością opakowania dość długo zastanawiałyśmy się przed jego otwarciem,ale nikt nie zgadł), notesik i karteczki do zazaznaczania,które i tak miałam kupić.
I moje plany na najbliższe 2 tygodnie, czyli moja pierwsza sesja ;)
Sporo zaliczeń i egzaminów było w ciągu semestr wiec na szczęście niewiele pozostało, ale wiem że łatwo nie będzie(podobno najtrudniejsze zaliczenia).


Mała nagroda a cieszy!
A Wy, macie swoje ulubione kalendarze? Małe, duże?

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) Ja wolę małe kalendarze, odkąd skończyłam studia nie mam aż tak wiele do zapisywania w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie 99% tego co w nim zapisałam jest związane właśnie z studiami.

      Usuń
  2. gratuluję :) przyjemna nagroda :) choć sama też wolę mniejsze kalendarze a też mam takiego giganta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemne giganty teraz w modzie. Każda chwila zaplanowana.

      Usuń
  3. świetna nagroda, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię duże i grube kalendarze, najlepiej takie gdzie jeden dzień jest na jednej stronie. Uwielbiam też małe karteczki do notatek i te do zaznaczania stron.
    Jestem uporządkowaną osobą i listo-holiczką. Jak czegoś nie zapiszę to tego nie ma :)

    A nagroda ekstra!
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Widzę że nie tylko ja tak mam, że wszystko zapisuję i zaznaczam, ale bez tego chyba bym się zgubiła.

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...