Gulasz warzywny z kaszą gryczaną i grillowaną piersią z kurczaka

Dzisiaj bardzo łatwy i szybki przepis na zdrowy obiad, czyli gulasz warzywny z kasza gryczaną i grillowaną piersią z kurczaka.
Ja wybrałam akurat pieczarki, paprykę, czerwoną cebulę, cukinię, marchewkę i pomidora.
Wszystkie składniki umyłam, obrałam, pokroiłam w kosteczkę i poddusiłam dodając odrobinę curry, słodkiej i ostrej papryki oraz sól i pieprz.
W osobnym garnku ugotowałam kaszę gryczaną i ugrillowałam kawałeczki z piersi kurczaka (wcześniej zamarynowanego w sosie sojowym i przyprawie do kurczaka). 

Z tej ilości warzyw wyszły dwie porcje.

 A tak prezentuje się gotowe danie:

Czyż nie wygląda smakowicie...


pozdrawiam Madzia

1 komentarz:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...