Ubraniowy HAUL- GRUDZIEŃ

Wczoraj wkleiłam mały mix, dzisiaj pochwalę się Wam każdą perełką z osobna ;)
trochę tego jest, ale mam nadzieję, że może coś z moich zakupów się Wam spodoba.
Zacznę od sukienki zamówionej na aliexpress.com czekałam na nią ponad miesiąc ale było warto
Jak już jesteśmy przy sukienkach to od razu pokażę  moje drugie cudo, również z Korei ;) Zastanawiam się tylko czy nie odpruć świecidełek, bo nie do końca jestem do nich przekonana
W sumie zaczęłam od dołu, sama wiem czemu :) Kolejna jest spódniczka którą kupiłam przez przypadek. Ach te kobiece przypadki ;) poszłam po spodnie a spódniczka to tak całkiem przypadkiem wylądowała w mojej torbie
Spodnie, no właśnie - spodnie. Nie lubię kupować spodni. Zawsze widzę za duży tyłek w lusterku i niewiele mi się podoba, lecz podwyższony stan, no i te guziczki, ach guziczki.
Te spodnie również kupiłam przypadkiem, mama wybierała bluzkę a ja na nie spojrzałam i przepadłam. Niestety nie mają szluwek ;( nad czym ubolewam wciągając je na tyłek ;P
To już ostatni mój spodniowy nabytek i strzał w 10. Dresowe spodnie z kieszeniami i ściągaczem na dole-proste wygodne, czego chcieć więcej. Może nie wyjdę w nich na wielką galę ale na pogaduchy do przyjaciółki w luźnym stylu czemu nie :)
 Z bardzo podobnego szarego melanżu ciepła bluzka z kieszonką i ekspresem z boku. Kompletnie nie wiem czemu ma służyć, ale niech to będzie taki bajer :P
Kolejna bluzka, chyba moja ulubiona, tył trochę dłuższy więc i w tyłek ciepło, pikowane rękawy czyli ostatni krzyk mody i szarość, szarość która ostatnio tak bardzo polubiłam.
Lecz by moje życie nie było zbyt szare ostatnio w lumpku upolowałam taką o to różowo-łuskowo-świecącą koszulkę. W sam raz na prosty top upuszczona na jedno ramie, albo pod marynarkę-rozświetlając cały strój
Na koniec moje dwa łókowo-piżamowe łupy czyli luźna granatowa koszulka i do niej nowe spodenki, ach jak ja lubię paseczki no i szlafrok, króciutki , bo króciutki ale taki cieplutki,milutki och, och, och ;)
 Zostały jeszcze 2 płaszcze, 2 kurtki, buty i dodatki, ale o tym już niedługo

--
pozdrawiam
niestety znów chora Madzia, to już 3cia angina w ciągu 6 miesięcy ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...