Loves me, loves me not czyli kocha, nie kocha by Goodies.pl

Dzisiaj o zapachu, którego nazwę mam w swoim sercu, dodałabym tylko znak zapytania na końcu.

O zapachu...
Polne kwiaty są wierne, czułe i romantyczne. A przede wszystkim – kochają bezwarunkowo. Kiedy zerwiemy pąk polnej stokrotki i odrywając jej płatki zaczniemy wyliczać „Loves Me Loves Me Not” – przepowiednia zawsze wyjdzie na naszą korzyść! Czar polnych, wiernych, oddanych, czułych i romantycznych kwiatów został właśnie sprawnie uchwycony i na zawsze zamknięty w aromatycznym wosku. Jego esencja pobudza i zniewala. I – co chyba oczywiste – twierdząco odpowiada na to najważniejsze dla nas pytanie. Bo stokrotka zaklęta w wosku „Loves Me Loves Me Not” to pąk, w którym nie można się nie zakochać. I który czule odwzajemnia ofiarowaną mu miłość!
Kilka słów ode mnie:


Nazwa nie mówi nam o nim za dużo. Sięgnęłam po niego leżąc w łóżku i zastanawiając się nad sensem tego świata J nie minęło kilka chwil, a pokój został otulony delikatnym świeżym zapachem, zamknęłam oczy i poczułam się jakbym leżała na łące pełnej stokrotek. Taki beztroski czas. Zapach idealny by odświeżyć dom przed przyjściem gości i powitać ich takim powiewem beztroskiej świeżości.
Dla mnie  5+ / 5
Zapraszam do sklepu 
Goodies.pl

2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...