Spotkanie z naturą - Cztery szpaki!

Podczas spotkania w Łodzi jedną z rzeczy, które przywędrowały ze mną do domu był naturalny dezodorant w kremie od mydlarni cztery szpaki.



Nie wyobrażam sobie życia bez dezodorantów i antyperspirantów. W zależności od pory roku, temperatury i ewentualnych stresujących momentów dopieram produkty które albo hamują wydzielanie potu, albo neutralizują jego zapach.



O tym dezodorancie słyszałam nie raz bardo dużo dobrego. Najważniejszą dla mnie zaletą jest naturalny skład, który nie podrażnia mieszków włosowych (nawet bezpośrednio po goleniu). Skóra nie jest zaczerwieniona, ani przesuszona. 

Słoiczek, który otrzymałam wystarczył mi na około 4 miesiące. Oczywiście w bardziej stresujących momentach używałam produktów które znacznie mocniej hamują ujścia gruczołów potowych oraz mają mocniejszy zapach. 

Natomiast na co dzień był w pełni wystarczający i nigdy mnie nie zawiódł.



W porównaniu do innych produktów mamy tutaj dość krótki termin ważności. Dla jednych jest do minus, dla mnie plus ponieważ jestem świadoma tego, że im dłuższy termin przydatności tym więcej konserwantów.

A Wy lubicie naturalne produkty? Ja nie raz wrócę do tego dezodorantu, kolejnym razem chyba spróbuję wersji zapachowej! 

2 komentarze:

  1. Did you hear there is a 12 word phrase you can tell your partner... that will trigger intense emotions of love and instinctual appeal to you buried inside his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, please and look after you with all his heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so hardwired into a man's mind that it will drive him to work harder than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, triggering this dominant impulse is absolutely mandatory to having the best ever relationship with your man that the second you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately find him expose his mind and heart to you in a way he haven't experienced before and he will identify you as the only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam przekonania do takich kosmetyków. Używałam raz, nie pamiętam już z jakiej firmy i nie robił kompletnie nic

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...