Puchate naleśniki

Przepis mi się zapodział wiec postaram się go dodać dzisiaj wieczorem,a do tej chwili narobię wam ochoty na takie o to pyszności. Patrzcie i podziwiajcie =)

edit/ Przepis


  • 1,5 szklanki mąki
  • 1 jajko
  • 1,5 szklanki maślanki
  • 1 łyżeczka sody
  • 1/4 szklanki oliwy
  • 1/4 szklanki cukru pudru
  • 1  łyżeczka proszku do pieczenia

Wszystkie składniki mieszamy na dość gęstą papkę i smażymy, mi udało się zrobić to na teflonowej patelni więc nie musiałam dodatkowo dokładać tłuszczu więc naleśniki były bardziej puszyste i nie miały tej tłustej powierzchni,(nie wiem czy wy taką wyczuwacie smażąc naleśniki na tłuszczu, ale ja zdecydowanie wole beztłuszczowe). .

Jeśli chodzi o wiśnie, to umyłam je przekroiłam na pół dodałam troszkę wody cukru pudru i tak gotowałam około 5-7 minut aż wypłynie sok, a powstały sos zgęstnieje =)





Smacznego!

1 komentarz:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...