Borowinowa maska do włosów

Cześć kochane, korzystając z wolniejszej chwili i słońca przedzierającego się do mojego pokoju postanowiłam nakręcić film o bardzo prostej masce do włosów która odżywi naszą skórę, poprawi jej ukrwienie i dotlenienie a cebulki włosów będą efektywniej funkcjonowały

Pomysł na zrobienie tej maski wziął się w mojej głowie przez przypadek, postanowiłam spróbować, a następnie, za każdym razem ją udoskonalałam aż powstał taki przepis.

Do wykonania takiej maski na krótkie włosy potrzebujemy:
15ml borowiny
15ml odżywki do włosów
dodatkowo:
2-5ml oleju np z słodkich migdałów, kokosowy...
2 kapsułki witaminy A+E
2-3 krople hydrolizatu z keratyny

Jeśli mamy dłuższe włosy(do ramion) będziemy potrzebowały ok 50ml borowiny i 50ml odżywki.
Odżywkę podgrzewamy w kąpieli wodnej by była dość ciepła co poprawi krążenie  lecz nie może być gorąca bądź parząca.
Zmywamy delikatnym szamponem po około 30 minutach.


Zapraszam do obejrzenia filmu na którym wykonuję taką maskę:

5 komentarzy:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...