Nowa torebka - nikuś podejście pierwsze

Pierwszą rzeczą o której pomyślałam wstając dzisiaj z łóżka było: hmmm co ciekawego by dzisiaj sfotografować i pokazać na blogu. Myślałam, myślałam i wymyśliłam.
Pokażę Wam dzisiaj moją nową torebkę, do której kupna robiłam 3 podejścia ;) Cała ja.
Rudy kolor który ostatnio jest bardzo modny. Dwie sztywne komory mieszczące spokojnie zeszyty a4 więc w sam raz na uczelnie. Do tylnej komory wkładam wszystkie zeszyty i papiery, a do przedniej całą resztę ;), wiec nie muszę się martwić, że mi się cokolwiek pogniecie. Mimo iż jest płaska bo komory są szerokie na mniej więcej 2cm każda to jest bardzo pojemna.
przód
tylna komora z dodatkowymi kieszonkami
przednia komora i małe kieszonki na telefon i klucze, by nie musieć ich godzinami szukać ;)
Czeka mnie tylko poszukiwanie prostych balerinek w podobnym kolorze, ale nigdzie takowych nie widziałam i coś czuję, że będzie trudno znaleźć w podobnym odcieniu.

Na dniach planuję zakup obiektywu, macro więc będzie spooorooo zdjęć kosmetyków, a może nawet kilka filmów. Jestem taka szczęśliwa, że zdecydowałam się na ten zakup!


Jeśli chodzi o dysk to byłam wczoraj go reklamować i pan twierdził, że zdjęcia powinno się bez problemu odzyskać, a jeśli go reklamuje to wymienią go na inny, bo naprawa się nie opłaca. Więc dysk wraz z przyjacielem pojechał wczoraj do Warszawy zostanie rozłożony na części pierwsze i mam nadzieję, że nie będzie samolubny i odda mi moje zdjęcia...

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze odda pamiątki...
    Bardzo ładna torebeczka, podoba mi się jej kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, ile za nią dałaś, jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o buty do tej torebki to bardzo ładne slipery widziałam na butydlakażdego.pl tylko ja była u nich w sklepie ale nie wiem czy mają je wystawione w internecie ; kolor bardzo podobny do twojej torebki mają jeszcze takie malutkie ćwieki - kuleczki ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...