Harmonijkowe odkrycie

Odkąd bardziej dbam o włosy to olejowanie jak i dłuższe trzymanie masek przysparza mi trochę kłopotu ponieważ jestem tak roztrzepana, że cała się nimi brudzę łącznie z tym co znajduje się do o koła mnie.
Wczoraj moja mama farbowała włosy i zobaczyłam ją w foliowym czepku na głowie i pomyślałam to jest to! Poszukałam na allegro i znalazłam. Są dostępne w wielu hurtowniach kosmetycznych, w łodzi można odebrać osobiście.
Czepki zrobione są z wytrzymałej folii i mają gumkę która dopasuje się do kształtu naszej głowy, tak że nie spadają. Są pakowane zazwyczaj po 10 sztuk które kosztują mniej więcej 2-3 zł. Ja za swoje 10 sztuk płaciłam 1,90 zł. (Oczywiście jeśli jednorazowo kupimy więcej to wyjdzie taniej)
Wczoraj przetestowałam i byłam bardzo zadowolona. Po myciu nałożyłam maskę a na nią czepek i udało mi się nic nie ubrudzić. Jak dla mnie to sukces ;)
Oczywiście możemy zastąpić je torebkami foliowymi ale uważam że ta forma jest moim zdaniem zdecydowanie wygodniejsza.


Macie jakieś swoje sposoby, by nie brudzić wszystkiego do o koła maskami czy olejami?
Podoba się Wam mój pomysł?

12 komentarzy:

  1. fajne te czepki, ja mam swój ręcznik do olejowania więc zawsze po muszę go wyprać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam taki kąpielowy grubszy czepek do masek i olejwania :) a takie cieniutkie używam do farbowania, o właśnie- muszę je kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do maski z Biovaxu miałam dołączony czepek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do maski z Waxa czasami dorzucali foliowy czepek :) o wiele lepiej się z niego korzysta niż z worka ;)
    Ale ja swój myłam i był wielorazowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak będziesz znowu kupować daj znać :)) znowu zablokowane masz gg ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurtownie mam obok uczelni więc mogę być nawet jutro jeśli byś chciała :)

      Usuń
  6. W jakim sklepie w Łodzi kupiłaś czepki? Bo ja nigdzie nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurtownia allepaznokcie na Piotrkowskiej na przeciwko katedry.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie!!!! :)

      Usuń
  7. Żartujesz??? W takiej cenie?? a ja kupowałam je za kilka złotych więcej i były tylko 3 sztuki w opakowaniu :( a gdzie ta hurtownia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczytałam ;) ciekawe czy na Retkini w allepaznokcie też mają takie czepki :)

      Usuń
    2. Wydaje mi się że powinni mieć, a jak nie mają to mogą ściągnąć bo chyba główna siedziba jest na Piotrkowskiej.

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...