Łupowo, kolorowo...

Dzisiejszy post jest spowodowany moją poranną wizytą w second hand'zie. Zdjęcia robione na szybko, by pokazać Wam moje łupy. Jak tylko się wypiorą i wyschną an pewno pokażę je w kilku stylizacjach.
Tym razem jest trochę więcej kolorów, od mięty przez brzoskwiniową cegłe po kwiaty :)
Prosta koszula w kwiatki cena około 2,30zł
Beżowe spodenki z zaszywkami przy keiszeniach z H&M cena około 4.50zł
 Długa spódnica w kolorze jasnej cegły z nutą brzoskwini, zapinana na guziki, istne retro ;) cena około 3-4zł
 Czarna marynarka z rękawkami po łokcie, bardzo fajnie dopasowana w talii, cena około 8-9zł(dość ciężki)
 Obcisła biała sukienka z dość ciekawymi rękawami cena 3-4zł
 Granatowa bluza z krótkimi szerokimi rękawami z wywijanym kołnierzem zapinanym na guziki cena 4-5zł
 Ażurowy sweterek w przygaszonym miętowym kolorze,zapinany na cyrkoniowy guziczek cena: 2-3zł
Trochę tego jest, ale uważam, że było warto wstać o 9 z łóżka i pędzić na 10 po takie łupy. Ponad 1,5h przebierania i przymierzania, ale ciuszki już się piorą by na dniach zrobić im jakąś ciekawą sesję.
Jesteście jej ciekawi?

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. do nich oliwkowa koszula i mogę ruszać w dżunglę :)

      Usuń
  2. moja mama ma sukienkę z identycznymi rękawkami, ale czarną :>

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię oglądać takie zdobycze. ja dzisiaj tez zaszalałam w SH. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo widzę że nie tylko ja lubię szaleć w SH :)

      Usuń
  4. Strasznie podobają mi się takie długie spódnice , są po prostu boskie , sama mam jedną . Spodenki też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoją długa spódnicę polowałam z 3 miesiące, aż w końcu kupiłam kompletnie inny kolor niż chciałam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w jego kolorze, idealny do miętowej spódnicy :)

      Usuń
  6. Granatowa bluza wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wygodna i ciepła, w sam raz na chłodne poranki :)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...