Bad girl

Kiedy muszę szybko wyjść z domu, szczególnie wieczorem to uwielbiam ten zestaw.
Luźne spodnie z dość ciekawym motywem do tego prosta czarna bluzka z ćwiekami na ramionach i obowiązkowo czarne buty i złota biżuteria. Spodnie kupiłam już jakiś czas temu w sh i jak to ja zapłaciłam za nie jakieś 2-3zł. Bluzkę kupiłam w Warszawie to były szybkie zakupy - zobaczyłam ją, przyłożyłam do siebie stwierdziłam że powinna pasować i kupiłam :) A co do butów to jestem im wierna od studniówki, zazwyczaj wybieram czarne balerinki jeśli wiem, że to będzie długi wieczór, lecz te buty są tak wygodne, że mogłabym iść w nich na drugi koniec świata.
Dobra, koniec mojego gadania - czas na zdjęcia:
bluzka : New Yorker
spodnie: sh
buty: Deichmann
bransoletki: katherine.pl
pierścionek i kolczyki: osiedlowy sklepik

3 komentarze:

  1. uwielbiam tę sesję i uwielbiam tę Magdę :)) ostatnia fota ma moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas pokazać moje prawdziwe oblicze i zerwać z tą grzeczną dziewczynką :P

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...