Rumiankowe nawilżenie

Intensywna Terapia dla suchej skóry
Herbacin... opieka dla Ciebie i Twojej skóry od ponad 100 lat




Opis producenta:

Specjalna formuła zawierająca olej oset, witaminy A i E , naturalne ekstrakty z aloesu, rumianku, nagietka nawilża i łagodzi skórę skłonną do stanów zapalnych. Regularne stosowanie wygładza i odczuwalnie poprawia kontury skóry. Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry. Stosowany codziennie wygładza i uelastycznia skórę. Krem szybko się wchłania i chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry. Herbacin Moisturizing Cream to intensywna opieka medyczna skóry Twojej twarzy, dekoltu.

Zawiera organiczny ekstrakt kwiatu rumianku.
 
 Testowany dermatologicznie. Nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera parabenów i składników pochodzenia zwierzęcego.
cena: 23,90 zł
pojemność: 100ml
dostępność: beautyfanatic

Moja opinia:

Ten krem towarzyszy mi już kilka miesięcy, więc postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na jego temat.
Zacznę może od opakowania, jest to zwykła miękka tubka która pozwala nam bardzo dobrze dozować ilość produktu. Niestety nie jest przezroczysta, więc nie widzimy ile produktu zostało.
Krem jest biały i dość gęsty przez co bardzo wydajny. Zapach bardzo delikatny, lekko rumiankowy.
Stosowałam go wieczorem zaraz po umyciu twarzy, nakładając grubszą warstwę oraz na dzień cieniutką pod makijaż. Przy grubszych warstwach niestety czasem się rolował. Krem nie zapycha, czego troszkę się obawiałam, lecz wraz z dobrym nawilżeniem poprawiła się kondycja mojej skóry.
Przy nałożeniu cienkiej warstwy wchłania się dość szybko nie pozostawiając filmu na skórze, więc jest idealnym kremem pod makijaż. 

Przy systematycznym stosowaniu już po około 2 tygodniach zauważyłam, że moja skóra jest lepiej nawilżona, zniknęły suche skórki.
Opakowanie zawiera aż 100ml kremu i jest to chyba największy krem do twarzy jaki miałam, spokojnie starczy nam na długo.

Skład:

 Woda, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Sorbitol, Carthamus tinctorius (Szafran) Seed Oil, kwas stearynowy, glikol propylenowy, Hydrogenated Palm Glicerydy, Dimethicone, Sodium Cetearyl Sulfate, Chamomilla recutita (Matricaria) Extract, Aloe Barbadensis sok z liści , ekstrakt z kwiatu nagietka, pantenol, octan tokoferolu, palmitynian retinolu, guma ksantanowa, Phenoxyethanol, Methyldibromo Glutaronitrile, Bisabolol, Fragrance, tetrasodu EDTA.

Krem możecie zakupić w sklepie beautyfanatic do którego serdecznie zapraszam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...