Bezpiecznie i stylowo

Dzisiaj w roli głównej dwa kolory które uwielbiam i w których czuję się bardzo pewnie i bezpiecznie.
Granat który pasuje idealnie pod kolor moich włosów i karmelowy brąz.

W tych jeansach już przeszłam jak nic setki kilometrów, tym razem z postanowiłam je podwinąć by nadać im smaczku.Prosta luźna i bardzo wygodna granatowa koszulka w drobne groszki.
 Natomiast jeśli chodzi o płaszcz to dopiero zaczynam stawiać w nim kroki ponieważ niedawno go kupiłam. A że ostatnie dni są bardzo ciepłe, to płaszcz musi poczekać grzecznie w szafie na chłodniejsze chwile.
Botki na sporej szpilce [pierwsza myśl - po kilku metrach będą marzyła o płaskiej podeszwie, ale nie ]
Chodzi i tańczy się bardzo wygodnie ;) 
I obowiązkowo duża torebka pod kolor butów, która pomieści wszystko co tylko może mi być potrzebne.
A na chłodniejszy dzień które uchronią Nas przed skostniałymi dłońmi.
Mam nadzieję że spodoba się Wam moja stylizacja.

Zacznę od tych bardziej udanych zdjęć:
 I mały backstage czyli  moje wieczne roztrzepanie, ta skupiona mina i kung fu panda :)
płaszcz: C&A
spodnie:  ryneczek
bluzka: C&A
rękawiczki:  ZARA
torebka i buty: stylowebuty.pl


pozdrawiam
kung fu Madzia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...