Podarujmy piękno

"Jest taki dzień, bardzo ciepły, choć grudniowy 
Dzień, zwykły dzień, w którym gasną wszelkie spory 
Jest taki dzień, w którym radość wita wszystkich
Dzień, który już każdy z nas zna od kołyski"


Te słowa zna chyba każdy z Nas. Zaczął się grudzień na sklepowych półkach już od dawna czekają całe armie czekoladowych mikołajów. Powoli zaczynamy planować wystrój domu na święta, kompletować prezenty dla najbliższych. By te dni miały w sobie ten magiczny czar.

Lecz nie wszyscy spędzimy święta w gronie rodziny, przy suto zastawionym stole.

Musze przyznać, że przez wiele lat udzielałam się w harcerstwie, a kiedy moje życie się pozmieniało brakuje mi tych spontanicznych akcji gorących serduszek chcących pomóc, umilić innym czas. Wiec kiedy dowiedziałam się o akcji mojej uczelni od razu pomyślałam, że czas zrobić coś dla innych.

17 grudnia na uczelni zapowiada się dość wyjątkowo. Oprócz wymęczonych nauką studentów pojawią się dzieciaki z domów dziecka i kobiety z domów samotnej matki. To dla nich przygotowujemy specjalne wykłady o tym jak o siebie zadbać domowymi sposobami. O zdrowy poczęstunek zadbają przyszli dietetycy, natomiast zadaniem studentek kosmetologii jest pokazanie jak domowymi sposobami zadbać o swoje piękno.

Sama zgłosiłam się do poprowadzenia krótkiego wykładu o wizerunku i makijażu, więc lada dzień biorę się za robienie zdjęć do prezentacji, mam już kilka pomysłów. 
* zdjęcia bez makijażu i z dziennym makijażem;
* step krok po kroku wykonać dzienny makijaż,czym powinien się charakteryzować - na co zwrócić uwagę, czego unikać;
* najczęściej popełniane błędy;
* złote rady i triki.

Byłoby niezwykle miło, gdyby udało się znaleźć firmy, które wspomogłyby Nas i ofiarowały małe upominki dla mam i dzieciaków, by umilić im ten dzień. Liczy się każdy, najdrobniejszy upominek.
Wszystkich chętnych pomóc proszę o wysyłanie maili na adres:
maddzik.blog@gmail.com
Każdy z Nas może zostać Świętym Mikołajem!


Mam również do Was małą prośbę i konkurs za razem.
Chciałabym byśmy wspólnymi siłami zaznaczyli w internecie, że taki 17 grudnia i taka akcja.
Z wszystkich osób, które podeślą mi:
pomysł co mogłabym zawrzeć w prezentacji, albo znają firmy chętne wspomóc takie akcje,
albo udostępnią na blogu, fb czy gdziekolwiek indziej baner z linkiem do tego posta
i prześlą mi na mail (maddzik.blog@gmail.com) informację z pomysłem, firmą, albo linkiem gdzie udostępnili ten post.
Wybiorę (losowania niestety są w Polsce nielegalne, więc mam nadzieję, że zrozumiecie) osobę, która dostanie ode mnie mały upominek.
Jeszcze nie wiem co to będzie, ale postaram się by uśmiech zagościł na twarzy osoby która dostanie ode mnie paczuszkę.



pozdrawiam
Madzia bawiąca się w Świętego Mikołaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...