Balea dusch sorbet Sunny Peach

Jakiś czas temu dostałam sporą paczkę z Niemiec i chciałam się z Wami podzielić recenzją produktu, który bardzo polubiłam.
Plastikowa tuba jest niestety twarda, a otworek mały, wiec trzeba się trochę nagimnastykować by wydobyć produkt.
Gęsty, kremowy niczym krem, więc jest bardzo wydajny. Stosuję go od 3 tygodni i mam pół opakowania.
Ale jak już uda się wycisnąć odrobinę produktu to od razu otacza nas prześliczny brzoskwiniowy zapach, bez ani jednej chemicznej nuty.
Mogłabym go wąchać i wąchać i wąchać...
Myje skórę bez jej wysuszenia, pozostawiając ją czystą odświeżoną i pachnącą.
Jak dla mnie ciekawy żel za niewielkie pieniądze, niestety niedostępny stacjonarnie w Polsce :(

pozdrawiam 
Madzia

2 komentarze:

  1. Również ubolewam nad tym, że Balea nie jest dostępna w PL :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuje, ze gdyby była dostępna to miałabym pusty portfel :)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...