Moje pierwsze własnoręcznie zrobione kosmetyki

Niestety mój laptop coraz częściej odmawia mi posłuszeństwa, co bardzo zniechęca mnie do korzystania z niego. Jeszcze miesiąc, może dwa i wymienię go na nowszy model.
Dzisiaj chciałam pochwalić się moimi ostatnimi wyrobami. Już od dłuższego czasu wieczorami przeglądałam blogi na których dziewczyny opisują, jak zrobić swoje kosmetyki. Postanowiłam spróbować i jak na razie jestem z siebie zadowolona.

Peeling solny z olejem z słodkich migdałów o cytrynowym zapachu
 Peeling z nasion truskawki i skały wulkanicznej z olejem z słodkich migdałów
Bardzo gęste masełko do ciała pachnące pyszną czekoladą
 Masełka do ust z masłem kakaowym, olejem jojoba i witaminą A i E, również z dodatkiem gorzkiej czekolady
W planach mam jeszcze oliwkę do paznokci, mgiełkę do włosów i wiele,wiele innych...

8 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają apetycznie ! Myślałam, że pojawi się coś do buźki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do buźki pojawi się już niedługo ;) czekam tylko na dostawę opakowań i ruszam z większą produkcją

      Usuń
  2. Wyglądają świetnie! Sama bym takie chciała :)
    Może zaczniesz je sprzedawać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli się nad tym zastanawiam jeśli jesteś na coś chętna, to napisze, a zrobię specjalnie dla Ciebie

      Usuń
  3. ooo jakiś balsam do ust :) słodycz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam własnoręcznie robione kosmetyki. Dodaję do nich to, co mi służy i wiem co jest w środku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja stawiam na świadome kosmetyki ;)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...