Czerwona pomarańcza i moringa czyli duet, który pokochały moje włosy

Dzisiaj krótka recenzja produktów, które właśnie mi się kończą i nie jest to łatwe rozstanie. Bardzo je polubiłam przez ostatnie miesiące i jeśli tylko będę miała możliwość to chętnie znów je kupię.

Opis producenta:
''   Moringa to tropikalne drzewo o oleistych nasionach, wykorzystywanych w kosmetyce (wiad: wikipedia)
Delikatny szampon do włosów farbowanych i przyciemnianych intensywnie chroni kolor, nadaje włosom blask, sprawia, że włosy są miękkie aż po same końce.
Włosy nie blakną, nie matowieją, kolor jest zachowany dzięki formule z aktywnymi filtrami UV,ekstraktem z kwiatu     pomarańczy z wyciągiem z nasion moringa . Natomiast kompleks odbudowujący z witaminą B3 i prowitaminą B5 sprawia , że włosy są gładkie.
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry głowy dla wszystkich rodzajów włosów.  ''

Szapon:
Wygodne opakowanie z ładną szatą graficzną. Otworek jest idealny i bardzo łatwo dozuje się produkt. Ze względu na dość gęsta konsystencję produkt jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilośc by umyć długie włosy. Dobrze się pieni, nie przesusza włosów. Czy wpłynął na kolor po farbowaniu, to nie wiem bo przez ostatnie miesiące nie stosowałam żadnych farb. Włosy po umyciu są świeże i lekkie.
Maska
Opakowanie to wygodna, miękka tuba, która pozwala nam na łatwe dozowanie produktu. Maska ma gęstą konsystencję, co jest dla mnie bardzo dużym plusem, ponieważ nie cierpię jak produkt przelewa mi się przez palce i spływa z włosów. Maska ma zapach słodkich pomarańczowych cukierków, moim zdaniem przyjemny. Jeśli chodzi o działanie, to maskę trzymałam około 5-10minut, a włosy po jej użyciu były miękkie i lśniące ni pełne objętości, ale nie obciążone, dużo łatwiej się je rozczesywało.



Lubicie produkty Balea? Ja z większosci jesteb bardzo zadowolona.

pozdrawiam 
Madzia

1 komentarz:

  1. jeszcze nie miałam styczności z Baleą, ale tyle czytałam pozytywnych opinii, że chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...