beGLOSSY Wrzesień 2014

Dzięki Agnieszce z bloga AgowePetitki  dostałam wrześniowe pudełko GlossyBox. Dziś udało mi się upolować słońce i podzielę się z Wami moją opinią na temat tego pudełka. Jak zwykle pudełko jest różowego koloru, w środku znajdujemy 4 karteczki. Pierwsza z nich to zaproszenie benefitu do Brow Baru na poradę kosmetyczną, kolejna to Bee Yes czyli naturalna alternetywa do botoksu i opis produktów, zniżka 40% na kosmetyk z zielonym punktem oraz próbka kremu ELIXIR 7.9, oraz karta z opisem produktów znajdujących się w pudełku.
Bee Pure - Bee Venom Face Mask / 50g-259zł
Maseczka do twarzy na jadzie pszczelim z nowozelandzkim miodem manuka UMF20+ o podwójnym zastosowaniu - jako maska oraz krem na dzień i na noc. Naturalna alternatywa do botoksu.

Botoks mi jeszcze nei potrzebny ;) ale chętnie ją przetestuję jako krem na noc. Szkoda, że tylko 3ml

BENEFIT COSMETICS - it's potent! eye cream / 14g - 129zł
Krem rozświetlający pod oczy, który likwiduje cienie pod oczami i fantastycznie nawilża! Odpowiedni do każdego rodzaju skóry.
Kolejne 3 gramowe opakowanie. W tym przypadku starczy nam na znacznie dłużej, ponieważ remu pod oczy zużywamy niewiele. Ładne miniaturowe opakowanie co jest dużym plusem no i marka, na którą pewnie bym się nie zdecydowała, bo cena niestety spora.

Isis-Pharma - Glyco-A 12% / 30ml - 85zł
Glyco-A 12% peeling kosmetyczny poprawia wygląd skóry(świetlistość, koloryt, gładkość). Regeneruje skórę starzejącą się, zwiększa jej elastyczność, jędrność i napięcie. Stymuluje syntezę kolagenu, spłyca zmarszczki.
Nad tym kremem zastanawiałam się od dawna. Ze względu na trądzik i pozostawione przez niego blizny kwasy ciągle są obecne w moim życiu. O tym kremie opowiadała mi nie jedna osoba. 5 ml starczy mi na kilka użyć. Jeśli będzie choć mały efekt to skusze się na pełnowymiarowe opakowanie. Czas idealny na kwasy - coraz mniej słońca.

PANTENE PRO-V -  Błyskawiczny Tonik Wzmacniający / 95ml - 21,99zł
Kuracja w postaci toniku bez spłukiwania dodatkowo wzmacnia włosy, chroni je przed wypadaniem oraz zwiększa objętość fryzury nawet o 40%. Zawiera witaminę B3 i prowitaminę B5, które wnikają głęboko do wnętrza włosów.
Musze przyznać, że toniku do włosów kupionego w sklepie nie używałam nigdy, chyba tylko raz zrobiłam w domu. Moje włosy znacznie się przetłuszczają, więc ograniczam się do odżywki nakładanej od połowy włosów. Ciekawa jestem jak wpłynie na kondycję moich włosów i czy zmniejszy ich wypadanie bo na tym zależałoby mi najbardziej. Plus za pełnowymiarowe opakowanie

YVES ROCHER - Wydłużający tusz do rzęs 360° / 8ml - 42zł
Czarny tusz do rzęs 360° dzięki specjalnie opracowanej szczoteczce z zaokrągloną główką i lekkiej, płynnej konsystencji doskonale wydłuża i pokrywa kolorem 100% rzęs. Specjalna formuła zapewnia trwałość makijażu do 12 godzin. 
Za marka YVES ROCHER nie przepadam. Miałam kilka produktów, lecz nie skradły mojego serca. Jeśli chodzi o tusze do rzęs to mam ich spory zapas, więc nawet nie zdejmowałam z niego folii. Jak uda mi się skończyć te które mam to pewnie dopiero wtedy go użyje, chyba, że wcześniej stanie się prezentem

RedBlocker - Krem do skóry naczynkowej, na dzień / 50ml - 28zł
Wyraźnie poprawia kondycję skóry wzmacniając naczynka. Dzięki zielonemu pigmentowi kryjącemu, natychmiast zmniejsza zaczerwienienia. Działa przeciwzmarszczkowo a SPF15 chroni skórę przed słońcem.
Na szczęście nie mam problemu z naczynkami, więc pewnie oddam go mamie. Mam tylko nadzieję, że zielony pigment jest delikatny. Nie chcę z mamy zrobić zielonej kosmitki - życie mi jeszcze miłe:)


Plus za markę Benefit -  produkt z wyższej półki,  trzy pełnowymiarowe opakowania i tusz - kolorówka.
Minusem są 3ml próbki, szkoda że nie są troszkę większe, bo moglibyśmy lepiej poznać produkt, no i krem na naczynka kompletnie nie dla mnie, ale na pewno ktoś się z niego ucieszy.
Podsumowując, jestem zdecydowanie na tak :) 

pozdrawiam 
Madzia

2 komentarze:

  1. mi w sierpniu skończyła się subskrypcja, ale cieszę się bo nie byłabym zadowolona w tym miesiącu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie spoko pudełeczko, najbardziej ciekawi mnie ten kremik pod oczy i tonik wzmacniający :) Redblocker najsłabszy bo jak ktoś nie ma takiej cery to po co mu on ;)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...