Vanilla lime - Yankee candle

     Jestem ogromną fanką lodów - nie tylko latem i nie tylko w ciepłe dni. Kiedy zobaczyłam ten wosk, od razu nabrałam ochotę na odrobinę zimnej przyjemności, a wosk od razu wrzuciłam do koszyka, by za kilka dni cieszyć się jego zapachem.

     Najpyszniejsze, najbardziej wykwintne, doskonale skomponowane i uzupełnione dodatkiem ciemnych ziarenek – lody waniliowe idealne, stworzone ręką mistrza i kuszące słodyczą niezależnie od pogody i temperatury. Pyszny pucharek z kilkoma gałkami waniliowych słodkości szczodrze polany polewą z aromatyzowanej cytrynowym sokiem, białej czekolady – esencja słodyczy w najdoskonalszej postaci i hołd dla prostoty. A przy okazji – cudowny aromat zamknięty w naturalnym wosku, którego zapach intryguje, orzeźwia, pobudza i stymuluje lepiej, niż lodowa rolada waniliowo-cytrynowa!



     Bojąc się zbytniego przesłodzenia mieszkania zazwyczaj dość ostrożnie podchodziłam do słodkich waniliowych nut. Słodkie, ciasteczkowe woski paliłam bardzo małymi kawałeczkami, lub dodawałam je do tych bardziej rześkich, owocowych. Duet słodkiej, ciepłej wanilii i kwaśnej, rześkiej limonki jest efektem do którego od dawna dążyłam. Dwie dość skrajne nuty idealnie łączą się dając najpierw delikatny świeży powiew, który dopełnia głębia i słodycz wanilii.


Dla mnie 4/5
Zapraszam do sklepu Goodies.pl goodies.pl/VANILLALIME

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich świeczki i woski <3
    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach o takich nutach jakie uwielbiam chyba się w niego zaopatrzę na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego zapachu ale uwielbiam YC, więc to kwestia czasu :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...