Coffee, tea, or me? - zielone smoothie

   Do napisania tego postu skłoniła mnie nagroda w konkursie Zielone Smoothie z którą jestem ostatnio nierozłączna. Pod moim zdjęciem na Instagramie z zielonym smoothie -dostałam komentarz z propozycją udziału w konkursie. Pomyślałam, że nie mam nic do stracenia i wrzuciłam szybciutko swoje zdjęcie z myślą a nóż się uda. I udało się! Wgrałam śliczny zielony kubek contigo...







      Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszego czytania

W moim studenckim życiu miałam wiele 'magicznych' kubków i termosów... Niestety wszystkie miały jedną wadę - były nieszczelne. Po kilku mniejszych i większych powodziach w mojej torebce trafiały gdzieś głęboko do szafki i jeszcze szybciej o nich zapomniałam. 


     Z tym kubkiem jest inaczej. Co było dla mnie ogromnym, pozytywnym zaskoczeniem, Zanim zabrałam go z sobą na uczelnie 3 razy sprawdzałam jego szczelność i ani razu nie uronił nawet kropelki. Kubek jest zakręcany i zawiera uszczelkę zapewniającą szczelność. Dodatkowo w miejscu wkładania słomki jest szczelne zabezpieczenie, które chroni całe otoczenie przed zawartością kubka nawet w odwróconej pozycji. Wkładając słomkę odchylamy zabezpieczenie i możemy wygodnie się napić.


   Było o kubku który skradł moje serce, czas na kilka rad jak stworzyć pyszne smoothie:
Nie będę kryła iż moim zdaniem idealne smoothie powinno być idealnie gładkie, bez żadnych grudek i lekko puszyste. W tym pomaga mi Vitamix, który chyba wszystko zmiksuje na koktajl mając ogrooomną moc. Wystarczy 10-15sekund i mamy pyszny, idealnie gładki, płynny, lekko puszysty napój pełen zdrowia i witamin.

  Uwielbiam połączenie wyrazistego grejpfruta z kwaśno-słodką aromatyczną limonką oraz delikatnym jabłkiem tworzącym pyszny mus. Chcąc zachować jak najwięcej witamin cytrusy obieram z skórki, natomiast jabłka dokładnie myję i wykrawam jedynie gniazda nasienne.

    Bazą do większości moich napojów są soczyste, zawierające dużo wody owoce. Jesienią i  zimą zazwyczaj sięgam po cytrusy, wiosna i latem uwielbiam arbuzy, melony i ogórka.  Następnie dodaję sezonowe owoce i świeże zioła nadające wyjątkowego smaku. Orzeźwiającą miętę, lub mocno aromatyczną,cytrusową  melisę. W zależności o ilości wody w owocach które wybrałam dodaję  wodę, lód, zimną herbatę. 


Czyż nie wygląda smacznie?

Maddzik

4 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...