Catzy Healing, czyli jak skutecznie walczyć z łupieżem

Przyszła pora na recenzję szamponów przeciwłupieżowych Catzy Healing. Moje włosy odkąd pamiętam, dość mocno się przetłuszczały. Czasami pojawiało się nadmierne swędzenie skóry głowy i niestety łupież. W ciągu ostatnich lat przetestowałam kilka szamponów przeciwłupieżowych, które radziły sobie z tym problemem raz lepiej raz gorzej.


Moją recenzję zacznę od opakowania, które jest bardzo wygodne i ma prostą szatę graficzną. Zamknięcie mimo ciągłego otwierania idealnie się domyka. Na kartoniku są krótkie opisy i dokładny skład produktów. Znajdziemy je w aptekach i zapłacimy około 15 zł za 200 ml.


Szampony zwierają 1% pirytionianu cynku, który działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo, oraz hamuje rozwój patogenów. W wersji zielonej receptura została wzbogacona o ekstrakty ziołowe z rozmarynu, brzozy, pokrzywy i rumianku, które zmniejszają przetłuszczanie się włosów.


Wadą wielu szamponów przeciwłupieżowych jest ich marna wydajność. W tym przypadku byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Przy moich gęstych włosach za łopatki w ciągu miesiąca zużyłam pół opakowania. Zazwyczaj myłam włosy dwukrotnie co dwa dni, natomiast po 2 tygodniach używania wersji zielonej moje włosy mniej znacznie mniej się przetłuszczały, więc myłam je czasami co 3 dni, co wcześniej się nie zdarzało. Szampon wylewałam na mokre dłonie i robiłam pianę, a następnie nakładałam na skórę głowy i delikatnie myłam. Pozostawiałam na 2 minuty, a następnie myłam całe włosy.

Efektem, który zauważyłam już po pierwszym użyciu, było znaczne zmniejszenie swędzenia skóry, a po tygodniu łupież znacznie się zmniejszył.


Stosowałam wcześniej inne szampony przeciwłupieżowe, które były znacznie droższe, ale nie różniły się działaniem od tych dwóch, co jest bardzo dużą zaletą. Zielona wersja jest zdecydowanie moim faworytem. Włosy po umyciu są bardzo dokładnie oczyszczone i ładnie się układają, oraz pozostają dłużej świeże i o swędzeniu możemy zapomnieć.

Jeśli borykacie się z łupieżem, swędzeniem, lub nadmiernym przetłuszczaniem to są to idealne szampony dla Was.

3 komentarze:

  1. Did you know there's a 12 word phrase you can speak to your crush... that will induce intense feelings of love and instinctual attraction for you buried inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, look after and care for you with all his heart...

    12 Words That Trigger A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work better than ever before to love and admire you.

    As a matter of fact, triggering this all-powerful instinct is absolutely mandatory to achieving the best possible relationship with your man that once you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will immediately notice him open his mind and heart for you in such a way he's never expressed before and he'll identify you as the one and only woman in the universe who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam ten szampon w zielonej wersji na łupież i muszę przyznać, że całkiem nieźle sobie poradził z moim problemem. Do pielęgnacji natomiast wybieram aloesowe kosmetyki do włosów.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pielęgnacja dłoni jest ważnym elementem codziennej rutyny, który pomaga zachować zdrowe i piękne dłonie. Regularne nawilżanie, stosowanie kremów do rąk i ochrona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak detergenty czy słońce, pomagają utrzymać skórę dłoni miękką, gładką i zadbana.
    https://lineabeautyconcept.pl/drenaz-limfatyczny-warszawa/

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...