2 w 1

Wczoraj już nie miałam siły użerać się z nowym aparatem i obrabiać zdjęcia,ale dzisiaj postanowiłam wziąć ze sobą laptopa do pracy i nadrobić te zaległości.
Ruchu nie ma więc wzięłam się za przeglądanie zdjęć wyszło całe 1 które mi się podoba =)
Ale mam nadzieje że jak zapoznam się troszkę bardziej z aparatem to nie będzie aż tak przekłamywał kolorów.
Delikatny łosoś z nutką złota i granatowo niebieska kreska

Było już 1 to czas na 2.

Dzisiaj rano chodząc między regałami przepełnionymi przeróżnymi rzeczami w realu nie wiem czemu ale weszłam w alejkę z jakimiś kaszami bio, i innymi płatkami ryżami i znalazłam cykorię instant.


2,99zł żaden majątek postanowiłam spróbować oczywiście wzięłam wariant karmelowy i jak tylko doszłam do stoiska to wstawiłam wodę w czajniku.
wsypałam saszetkę(zalałam ok 50ml wrzącej wody i dolałam resztę mleka i łyżkę cukru).
Mleczny napój o smaku karmelu, może nie jakimś bardzo intensywnym ale wyczuwalnym dość mocno, m
Napój można robić z wodą jak i mlekiem, na zimno i ciepło, z cukrem miodem albo bez.
W jednym opakowaniu jest 10 saszetek a każda z nich spokojnie starcza na kubek 0,33l i smak jest intensywny.

Skład to 92,6% cykoria,kakao odtłuszczone i aromat,ale nie napisali jaki.

Coś innego,jak dla mnie nowego w czym zakochałam się od pierwszego łyczka.
Serdecznie polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...