Muszelkowe bolognese.

Trochę inna odsłona bardzo popularnego dania.

Do zrobienia sosu wykorzystałam:

  • mięso mielone z drobiu, 
  • pomidory krojone z puszki, 
  • czerwoną cebulę, 
  • przyprawę Knorr'a do spaghetti bolognese
  • żółty ser
  • bazylię, oregano, słodką i ostrą paprykę, sól, pieprz


Sposób wykonania:

Mięso podsmażyłam, dodałam drobno pokrojoną cebulę, następnie pomidory i przyprawy, na koniec posypałam serem, zamieszałam i poczekałam aż się rozpuści. Farsz nałożyłam do wcześniej ugotowanych muszelek.


Trochę inna forma, ale bardzo wygodna - można jeść nawet palcami =).
Dodatkowo nadziane muszelki możemy posypać serem żółtym i zapiec.
Musimy pamiętać by sos był trochę gęstszy by nie wypływał.


Lubicie makarony?
Kupiłam duże opakowanie muszelek więc niedługo wymyślę kolejny farsz, albo przerobię wszystkim dobrze znany przepis - na wersję muszelkową =)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam! Ja proponuje taką wersje - różne wrzywa - świeże , ugotowane, albo mrożone na patelnie, mielone i ser zółty! pych.

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...