Pure Lite - teeth whitening strips czyli coraz bliżej ideału

     Dbając o swój wygląd nakładamy na twarz i ciało kremy, maski. Szczotkujemy włosy wybierając kolejne oleje i odżywki. Malujemy paznokcie... Ale to nie wszystko. Już od dawna myślałam o wybieleniu moich zębów i postanowiłam skorzystać z pasków wybielających PureLite.


Jeśli tak jak ja planujesz wybielić zęby, albo jesteś ciekawa efektów – czytaj dalej


     PureLite Strips - Paski do wybielania zębów. Zawartość opakowania 28 pasków wybielających. Oparty o najnowsze technologie amerykańskie, znacząco poprawa koloru już po 2-3 aplikacjach, kolejne aplikacje pogłębiają i utrwalają efekt. PureLite Strips to bezpieczny, wielokrotnie przebadany produkt, zgodny o obecnie obowiązującymi przepisami zarówno w Polsce, jak i Unii Europejskiej. Przejdź do sklepu KLIK   

Opakowanie zawiera 28 pasków, pakowanych podwójnie w jednorazowe saszetki. Wystarczy rozerwać brzeg, by móc wyjąć paski umieszczone na przezroczystej plastikowej tacce. Jest to idealny sposób pakowania takich produktów, ponieważ zapełnia pełną sterylność. Aplikacja jest prosta i wygodna, wystarczy przeczytać instrukcję obsługi. Paski pachną delikatnie, niczym pasta do zębów. Przed ich użyciem myłam delikatnie zęby, a następnie nakładałam paski na około 30 minut. Nie przeszkadzały mi, ani nie uwierały. nie czułam również bólu i dyskomfortu. Zazwyczaj zakładałam je przed wieczornym prysznicem i zanim się obejrzałam mijał czas. Pierwsze efekty zauważyłam po 3-4 aplikacjach. Po wykonaniu pełnej serii moje zęby zostały rozjaśnione o około 4-5odcieni. W zależności od koloru początkowego różny będzie efekt. U mnie w rodzinie mimo starannego mycia wszyscy mamy problemy z dość ciemnym kośćcem, a hektolitry kaw i herbat tylko sprzyjają powstawaniu przebarwień i ciemnieniu/żółceniu. Po wykorzystaniu wszystkich pasków byłam u dentysty i wszystko jest w normie

①  Sposób użycia jest bardzo prosty. I dokładnie opisany (i narysowany) na tyle każdej saszetki. Po wyjęciu tacki z plastrami odklejamy pierwszy (większy) i nakładamy równo z górną krawędzią zębów,  pozostały wolny brzeg plastra zawijamy pod zębami (nakładając na tył). Mniejszy pasek nakładamy na dolne zęby. Paski zawsze nakładamy stroną, którą są przyklejone do tacki.
② Następnie bardzo dokładnie dociskamy pasek do przedniej powierzchni zębów, uwzględniając przestrzenie międzyzębowe (warto dokładnie docisnąć w tym miejscu,  jakby wciskając plaster w przestrzeń, by nie pozostawić ciemniejszych, niewybielonych miejsc). 
③ Plastry nosimy od 20 do 30 minut. Warto zacząć od 15-20 minut przy pierwszym zabiegu i systematycznie zwiększać czas.
④ Po skończeniu czasu, zdejmujemy paski, a nadmiarem żelu pozostałym na zębach dokładnie je myjemy szczoteczką.
⑤  Dokładnie płuczemy wodą.  

Jestem zadowolona i za kilka miesięcy powtórzę kurację by poprawić efekt. Wybielasz zęby? Może zdradzisz mi swój sposób

Maddzik

23 komentarze:

  1. Nigdy nie wybielałam zębów. Te paski dają bardzo szybki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak jestes zadowolona to super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż stosował kiedyś produkt wybielający z purelite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach zamówić w prezencie dla siostry :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś takie paski :) szału nie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie dadzą takiego efektu jak zabieg u dentysty, ale jako domowa alternatywa sprawdzają się dość dobrze.

      Usuń
  5. najważniejsze ze zadowolona jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, ale jeszcze powtórzę kurację pod koniec wakacji

      Usuń
  6. Ta herbata ach... ostatnio też się zastanawiałam co tu zrobić z zębami by ciut bielsze były ;) Czytam że u Ciebie produkt się sprawdził to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się boję zawsze, że takie wynalazki uszkodzą mi szkliwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, ale koleżanka powiedziała mi, że są za słabe by zrobić krzywdę, o ile będę stosowała je zgodnie z instrukcją :)

      Usuń
  8. Świetne są te paski. Z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt :) już trafił na listę moich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie zakupilam te paski, ale szczerze mówiąc mam dylemat, którą stroną należy je przyklejać do zębów? Czy tą, która jest przyklejona do folii? Proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zakupiłam paski, tylko nie wiem, którą stroną je przyklejać do zębów? Czy tą, którą przyczepione są do foli? Proszę o pomoc!
    I efektach napiszę że kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paski przykładałam stroną przyklejoną do folii, bo między plasterkiem a folią znajduje się żel wybielający.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...