Figi w czekoladzie

Mimo smakowitego tytułu post ten nie będzie kulinarny.
Chociaż muszę przyznać, że za każdym razem kiedy czuję ten słodki zapach mam ochotę ochotę spałaszować kosmetyki ;) na szczęście mój mózg mi na to nie pozwala.

O kosmetykach Balea usłyszałam od antiii i najchętniej wykupiłybyśmy pół sklepu dm.
Ale podróż do Niemiec trochę kosztuje, więc musiałyśmy się ograniczyć. Oj było to baaaardzo trudne.
Jakoś w połowie grudnia dostałam mój upragniony,wymarzony,wyczekany zestaw, czyli żel pod prysznic i lotion do ciała o zapachu figowo-czekoladowym.
Nie dość, że wygląda bardzo zachęcająco, niewiele kosztuje myje i pielęgnuje to przecudnie pachnie!



Moja opinia - żel :
Żel ma lekko biały kolor, jak widać na zdjęciu jest dość rzadki. Jest dość wydajny, wystarczy niewielka ilość by umyć całe ciało. Nie pieni się zbyt mocno, ale dobrze myje. Nie podrażnia skóry, ani jej nie wysusza. Ma delikatniejszy zapach w porównaniu do lotionu ale utrzymuje się na skórze przez około godzinę po umyciu.
cena : 0,65 € ok. 2,70zł
pojemność: 300 ml


Moja opinia - lotion :

Na samą myśl o nim mrużę oczy, a moje usta się uśmiechają. 
Lotion ma biały kolor i jest dość gesty, przy kontakcie z skórą staje się rzadszy. Wchłania się dość szybko, a jego zapach utrzymuje się na skórze do około 2-3 godzin. Jeśli chodzi o nawilżenie jest dość dobre. Smaruję się nim po każdej kąpieli wieczorem i nie wyobrażam sobie zasnąć bez tego cudownego zapachu otulającego moje ciało. Nie wiem co zrobię jak mi się skończy ;)
cena : 1,25 € ok. 5,20zł
pojemność: 200 ml

gdyby tylko można było wstawić zapach na bloga...

8 komentarzy:

  1. pewnie pachnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzisz jak dobrze Ci zrobiłam :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. marzę o tym zestawie, odkąd zobaczyłam go po raz pierwszy na czyimś blogu.
    kocham figi, zazdroszczę Ci bardzo! bardzo... takie superkosmetyk-smakołyk za takie śmieszne wręcz pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że komputer nie ma funkcji przesyłania zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję! Bardzo chętnie bym się z Wami podzieliła tym zapachem. Pewnie tez byście się w nim zakochały =)

      Usuń
  5. Szkoda, że w Polsce nie ma drogerii DM...

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...