Spóźniony prezent od niemieckiego Mikołaja

Właśnie wróciłam od mojej chrzestnej,która w niedzielę przyjechała z Niemiec.
Prezent przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
Jakość zdjęć marna, ale nie mogłam się oprzeć i musiałam się pochwalić =)
od lewej - antyperspirant w kremie,
krem do twarzy an noc,
krem do twarzy na dzień,
pomadka ochronna,
żel do mycia twarzy,
żel pod prysznic o zapachu guarany, 
żel pod prysznic o zapachu fig i czekolady,
żel pod prysznic o zapachu czekolady,
szampon i odzywka do włosów brązowych,
odżywka i szampon do włosów o zapachu figi,
i antycellulitowy żel-krem (w dość ciekawym opakowaniu ;)

Zapachy są obłędne, na dodatek te kolorowe opakowania! 
Zakochałam się!

W najbliższym czasie mam dostać jeszcze jedną paczuszkę z Niemiec więc chyba zastanowię się nad jakimś konkursem... Co Wy na to?

16 komentarzy:

  1. Ja jestem za konkursem i zazdroszczę takiej cioci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekuje na jeszcze jedną, większą paczkę i jak tylko dostanie się w moje ręce to bardzo chętnie się z Wami podzielę i na pewno zorganizuje jakiś konkurs!

      Usuń
  2. Paczuszka wspaniała, i muszą mieć oszałamiające zapachy *.*
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mają, mają. Z godzinę siedziałam i wąchałam czekoladowy żel.
      Ciekawe czy takie wąchanie kosmetyków zmniejszy zachcianki na czekoladę ?? ;)

      Usuń
  3. Kosmetyki od Balea mają śliczne zapachy a te kolorowe buteleczki bardzo cieszą oko.
    Ja też czekam na taką przesyłeczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszą i to bardzo! Mam nadzieję, że również pochwalisz się swoją przesyłką.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. żel pod prysznic o zapachu fig i czekolady - marzenie. :) napisz coś na jego temat, jak poużywasz trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sam żel dostałam już jakiś czas temu i napisałam recenzje, zapraszam do przeczytania :
      http://maddzik.blogspot.com/2012/12/figi-w-czekoladzie.html?m=1

      Usuń
  6. Wow ! ile tego jest :D zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja..o ja..ale mnie przytkało..
    wspaniały ten Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez przytkało jak zobaczyłam taką duuużą torbę pełną prezentów.

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...