Matujący krem do twarzy z białą herbatą

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu który stosuję co rano od ponad miesiąca.
Jesteście ciekawe moich spostrzeżeń?
Opis producenta:
Krem o lekkiej konsystencji z ekstraktem z białej herbaty zapewnia skórze optymalne nawilżenie i odżywianie. Działa tonizująco, ściągająco i przeciwzapalnie. Dzięki lekkiej konsystencji i czynnikom matującym zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu i błyszczeniu się skóry.
cena: 6,20 zł / 50 ml

Moja opinia:
Krem przepięknie pachnie tak naturalnie a zarazem czuć herbacianą nutę która jest bardzo przyjemna.
Proste opakowanie czyli standardowy słoiczek z którego nic się nie wylewa, osobiście nie jestem zwolenniczką wsadzania palców do pojemników więc korzystam z szpatułki do wosku, by nie wprowadzić do kremu żadnych bakterii, by był dłużej świeży.
Konsystencja jest moim zdaniem, jak dla kremu na dzień który używam pod podkład jest idealna, niezbyt gęsta , niezbyt leista, przypomina mi mleczko białego koloru. Jeśli chodzi o działanie to nawilżanie było wyczuwalne i utrzymywało się cały dzień, natomiast jeśli chodzi o zmatowienie skóry to utrzymywało się 2-3 godziny
Krem stosuję ponad miesiąc dzień w dzień i zużyłam niecałą połowę opakowania, a nie żałuję go sobie ponieważ rano moja skóra jest chłonna jak gąbka.


Jeśli szukacie kremu na co dzień który nawilży wasza skórę i będzie idealny pod podkład to moim zdaniem jest do strzał w dziesiątkę, może nie matowi na zbyt długo ale nawilża, nie zapycha jest dajny i tani


 Jeśli chcielibyście zacząć swoją przygodę z firmą Mariza to macie 3 możliwości:
1. Zostać Klientem Bezpośrednim i kupować dla siebie z 30% zniżką
2. Zostać Konsultantką i zająć się sprzedażą katalogową ( katalog bezpłatny otrzymasz darmową przesyłką do domu pocztą ) - zarabia się 30% z każdego sprzedanego produktu
3. Zostać menagerem i zająć się rozbudową sieci - uzyskuje się dochód stały ( + premie i bonifikaty w zależności od wielkości sieci )
Uważam że warto spróbować bo nic się nie traci a rejestracja jest całkowicie darmowa i bez jakichkolwiek zobowiązań.
Jeśli jesteście zainteresowane kosmetykami mariza to zapraszam do odwiedzenia tych stron:
http://grazyna.klubmariza.pl/
http://www.mariza-kosmetyki.eu/

4 komentarze:

  1. Musi pięknie pachnieć. Nie wiem czy przypadł by do gustu mojej tłustej cerze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tłustą cerę, która niestety bardzo się przetłuszcza i bardzo go polubiła.

      Usuń
  2. ja już tego kremu nie zmienię póki co. konsystencja, zapach <3 ideał.

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...