Domowy sposób depilacji woskiem twardym

Przychodzę dzisiaj do Was z moim pierwszym filmikiem.
Wracając z Warszawskich targów obiecałam Agnieszce, że pokażę jej łatwy sposób na rozpuszczenie wosku bez użycia specjalnych urządzeń i brudzenia połowy mieszkania.


Twardy wosk ze względu na niższą temperaturę nadaje się do depilacji delikatniejszych części ciała takich jak twarz (łuk brwiowy, wąsik) pachy czy bikini. Wosk po rozpuszczeniu powinien przypominać nam płynny miód. Jeśli korzystamy z urządzeń to podgrzewają one wosk do konkretnej temperatury, natomiast jeśli robimy to w inny sposób to najlepiej przed nałożeniem wosku na twarz nałożyć go np na rękę i sprawdzić czy nie jest zbyt gorący i nie parzy.

Pewnie zdziwicie się dlaczego wykorzystałam puszkę po CocaColi ;)
Puszkę możemy bardzo łatwo rozciąć, więc nie musimy używać miski która potem będziemy czyścić całe wieki, a dodatkowo aluminium bardzo szybko się nagrzewa, więc będzie szybciej.

Dlaczego kąpiel wodna?
Kąpiel wodna pozwala nam powoli i równomiernie rozgrzać wosk. Oczywiście możemy umieścić puszkę nad palnikiem i wosk podgrzał by się dużo szybciej, ale jednocześnie byłby za gorący i mogłybyśmy się poparzyć.

Koszt krążka twardego wosku to około 1,50zł -2zł, starczy nam on spokojnie na 2-3 krotną depilację łuku brwiowego albo wąsika.
Zapraszam do oglądania:)


10 komentarzy:

  1. Doby sposób, fajnie, że przedstawiasz pomysły za pomocą filmików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to mój pierwszy wiec jeszcze raczkuję, ale każdy kolejny postaram się by był lepszy ;) pierwsze koty za płoty

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że się przyda:)

      Usuń
  3. Ja się ostatnio poparzyłam na łuku brwiowym woskiem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O joj, zawsze lepiej sprawdzić najpierw na ręce albo nodze a dopiero potem nakładać na twarz!

      Usuń
  4. Kochanie mam kilka uwag :) przede wszystkim dalej. nie widać co robisz na ręku, tu akurat nie jest to ważne, ale w innych filmikach może być. Po drugie przydałoby się troszke więcej światła. A po trzecie niby głupitukie ale jednak, mogłaś odsunąć firankę bo pada od niej cień :D :* Tak to bardzo mi się podobało, rzeczowo tłumaczysz, bęz zbędnego gadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, na pewno je uwzględnię w kolejnym filmiku!
      Ja rzeczowa baba jestem:P

      Usuń
  5. Hej, ne odnalazłam nic o paście cukrowej, czy mogłabyś polecić jakiegoś konkretnego producenta, z tego co wyczytałam na necie to dziewczyny mają problemy ze zbyt klejącą pastą. Chcę sama wykonać depilację w domu. Proszę o radę. Z gry dziękuję, Marta :)

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...