White to brown - recenzja



Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic który ma nam pomóc dokładnie oczyścić skórę przed opalaniem, ja stosuję go od ponad 2 miesięcy wiec przyszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią.

Opis producenta:
Delikatnie orzeźwiający żel pod prysznic idealny do zastosowania przed opalaniem natryskowym, w solarium, na słońcu, a także podczas codziennej pielęgnacji. Body wash doskonale usuwa pozostałości po peelingu, zmiękcza skórę, regulując jej PH tak żeby Twoja opalenizna lśniła blaskiem. Kosmetyk przygotowuje skórę dla kosmetyków zawierających DHA. Zadbaj o swoją idealną opaleniznę przed opalaniem!Kosmetyk pozostawia skórę delikatnie pachnącą. Przed zastosowaniem kosmetyku można wykonać peeling.pojemność: 250mlcena: 33,50zł

Moja opinia:
Prosta butelka z wygodnym zamknięciem typu 'klik' które jest bardzo wygodne.
Żel jest średnio gęsty ale bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość by umyć ciało, dobrze się pieni.
O zapachu mogłabym pisać i pisać bo się w nim zakochałam. Jak perfumy otacza naszą skórę pozostając na niej do około 2-3 godzin. Bardzo delikatny, subtelny i przede wszystkim świeży.
Skóra po jego użyciu jest bardzo dobrze oczyszczona, nie będąc jednocześnie przesuszona co jest dla mnie bardzo ważne. 
Używałam go przed każdą wizytą w solarium  i byłam bardzo zadowolona  teraz używam go raz bądź dwa w tygodniu wraz z dość szorstką gąbką co zastępuje mi peeling, a skóra jest aksamitnie gładka.
Po jego zastosowaniu warto posmarować się balsamem.


Żel możecie zakupić w sklepie beautyfanatic do którego serdecznie zapraszam


Macie swoje ulubione żele pod prysznic? Wracacie do nich, czy kupujecie inne?

2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...