Perełkowa sroczka

Mimo iż zazwyczaj tego po mnie nie widać, to jak każda kobieta jestem taką małą sroczką. 
Kiedy dostałam propozycję współpracy z sklepem efoxcity.net to bardzo się ucieszyłam.
Wybór łatwy nie był, bo podobało mi się wszystko ;) ale ostatecznie wybrałam bransoletkę


Nie wiem jak Wy, ale ja zakochałam się w perełkach, a szczególnie w mojej nowej bransoletce. Skuszona zastanawiam się nad kolejną. Niezła sroka się ze mnie robi :)
Przy okazji chciałam Was zaprosić do sklepu efoxcity.net w którym znajdziecie śliczne tanie sukienki, również wieczorowe jak i tanie kobiece płaszczyki. Kuszą mnie ubrania, oj kuszą :)

Lubicie świecidełka? Złoto, a może srebro?

2 komentarze:

  1. Urocza bransoletka.
    Lubię perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za perełkami nie przepadałam, ale odkąd ja mam to ją uwielbiam

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...