KKCenterHK sztuczne rzęsy ES-A503

Oczy, oczy, znowu oczy, a dokładniej rzęsy. Każdej z nas marzą się istne firany. Często je przedłużamy, zagęszczamy, podkręcamy by oprawa naszych oczu była jeszcze wyraźniejsza a spojrzenie nabrało głębi.
Kiedy takiego efektu potrzebujemy jednorazowo, idealnym wyjściem,zamiast tych wszystkich zabiegów będą sztuczne rzęsy. Do wyboru do koloru - czarne, a może kolorowe, całościowe, połówki albo kępki

Opis producenta:


Brand New With Original Retail Packing Box

100% New, 100% Authentic, Handmade Lashes
5 Pairs in one pack, black lashes and very thin transparent stem
Can Be Re-use If You Take Them Off Carefully
Make Your Eyes Look Bigger And Attractive
handmade eyelashes are very soft
Suitable For Everyone
Can Be Used Party Or Professional Make Up

cena:   USD$15.44 
zawartość: 5 par
można je kupić tutaj: KLIK


Moja opinia:


Kiedy dostałam propozycję współpracy od firmy KKCenterHK to bardzo się ucieszyłam W swojej kolekcji kosmetyków, sztucznych rzęs mam mało.  Zdecydowałam się na polówki o numerze ES-A503 ponieważ szczerze mówiąc nie przepadam za całymi. Może nieumiejętnie je przyklejam, bo po godzinie bądź dwóch odklejają mi się wewnętrzne kąciki a oczy łzawią jakbym kroiła cebule. Ale po co się męczyć jak mamy połówki.
Rzęsy wykonane są z miękkiego elastycznego materiały który bardzo dobrze dopasowuje się do kształtu powieki. Są bardzo lekkie i niewyczuwalne na oku więc nawet po całodziennym noszeniu nasze powieki nie są zmęczone. Czerń jest uniwersalnym kolorem który dodaje głębi spojrzeniu, a delikatny efekt kociego oka dodaje smaczku.
Rzęsy są bardzo solidnie wykonane, po ich zdjęciu wystarczy dokładnie wyczyścić je np. płynem micelarnym z resztek kleju i można użyć ponownie. 
Ja używałam kleju DUO z Inglota który idealnie współpracował z tymi rzęsami
Rzęsy zapakowane w proste plastikowe opakowanie.

Ja je bardzo polubiłam i pewnie wiele razy je jeszcze wykorzystam. A już niedługo makijaż z ich użyciem :) Będzie kolorowo i słonecznie!

A Wy lubicie sztuczne rzęsy? Często ich używacie, czy tylko okazjonalnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...