Wybielanie czas zacząć - Biała perła

Ząbki wyleczone więc czas je wybielić. 
Instrukcję przeczytałam z 15 razy by nie musieć kupować protezy za kilka dni :)
Całość zamknięta jest w takie oto pudełeczko:
 A w środku znajdują się 3 produkty które wybielają zęby:
 Gumowe nakładki:
 Pudełeczko na nakładki
 Wzornik kolorów, by ocenić kolor naszych zębów:
I dokładna instrukcja obsługi :)
Teraz czeka mnie 9 dni wybielania.
Pierwszy zabieg okazał się prostszy niż myślałam, więc kolejne nie powinny sprawić mi trudności.
Muszę przyznać, że jestem dość niecierpliwa, bo już nie mogę doczekać się efektów, a tu jeszcze 9 dni.

Może macie dla mnie jakieś złote rady, albo same używałyście białej perły?


pozdrawiam
Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...