Spiced orange czyli korzenna pomarańcza by Goodies.pl

O zapachu...
Wosk Spiced Orange to rozgrzewająca tarteletka – idealna na chłodne, jesienne i zimowe wieczory, otulająca ciepło nietuzinkowym aromatem, w którym sprawnie przenikają się nuty cytrusów i przypraw korzennych. Ciemny wosk uwodzi pięknym kolorem i jeszcze piękniejszym zapachem. Na pierwszym planie wyczuć można energetyczną pomarańczę, której wysoki, orzeźwiający i letni aromat przeplatany jest niskimi akordami imbiru, cynamonu i przekornych goździków. Doskonale zbilansowana propozycja od Yankee Candle to przeciwwaga dla chłodnego powietrza i smętnej pluchy – idealny poprawiacz nastroju i wierny towarzysz długich wieczorów.
Kilka słów ode mnie:
Zapach ten gościł u mnie całe święta. Nuta pomarańczy przepleciona korzennymi przyprawami idealnie komponowała się z zapachem dopiero co przyniesionej do domu choinki. Z czasem w którym choina przybierała coraz to bardziej pstrokate ozdoby, zapach rozniósł się po całym domu. Po pewnym czasie musiałam zgasić podgrzewacz, ponieważ wosk ma bardzo intensywny zapach, który utrzymywał się jeszcze długi czas. Mimo iż zazwyczaj wolę delikatniejsze nuty to bardzo polubiłam ten zapach.

Spiced orange


Dla mnie 4+/5
Zapraszam do sklepu Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...