Soft blanket czyli miękki kocyk by Goodies.pl


Świadomość zaliczonej sesji jest bezcenna. Kamień spadł mi z serca, teraz pozostaje mi tylko położyć się, zapalić wosk i włączyć delikatną muzykę. Chwila wyczekanego relaksu

O zapachu...

Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. Soft Blanket to esencja beztroskiego dzieciństwa – spędzanego w objęciach zabawy czasu, który codziennie kończył się sesją czytanych przez rodzica bajek. Biały, miękki, delikatny kocyk czule otulał i towarzyszył dzielnie podczas najróżniejszych, wyśnionych przygód. A teraz – nie odstępuje nas na krok, bo jego pachnąca esencja zamknięta została w wosku Soft Blanket.
Kilka słów ode mnie:
Słodki miś na etykiecie jest bardzo zachęcający. Zapach ten kojarzy mi się z dzieciństwem. Pudrowy i delikatny, a za razem świeży i rześki. Otula nas swoim płaszczykiem dając poczucie bezpieczeństwa. Lubię takie delikatne spokojne zapachy, szczególnie wieczorami, kiedy padam ze zmęczenia.

 
Dla mnie 4/5

Zapraszam do sklepu Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...