Bahama bryze czyli poczuj bahama by Goodies.pl

O zapachu...
Jest ciepło. Upalnie wręcz! Bose stopy zapadają się w rozgrzanym, czyściutkim piasku, a wzrok przykuwa majestat miarowo uderzających fal. Idealny odpoczynek pod palmami – gdzieś na dalekiej wyspie. Doskonały relaks i cudowne odprężenie, które zaprasza nas do świata skończonego, doskonałego, gdzie powietrze pachnie morską bryzą i chłodnym koktajlem. To właśnie on, orzeźwiający tropikalny drink został zatopiony w wosku Bahama Breeze – pachnącym świeżym ananasem, słodkim mango i sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznego grejpfruta.
Kilka słów ode mnie:
Kojarzy mi się z letnim owocowym drinkiem pełnym słonecznych aromatów, wracam do niego za dnia, chcąc dodać sobie energii i orzeźwić powietrze. Słodkawe mango przełamane goryczką grejpfruta i lekko kwaskowatym ananasem, który idealnie dopełnia poprzednie zapachy. 
Dla mnie 5/5
Zapraszam do sklepu Goodies.pl

6 komentarzy:

  1. Myślę, że polubiłabym się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, moim zdaniem warto. Ja już kupiłam kolejny :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tego wosku, ale opis brzmi kusząco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko drinka z palemką brak :) i 35' za oknem

      Usuń
  3. Robił mi wielkie nadzieje, ale ostatecznie nie zdobył mojego serca :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bałam się tej ananasowej nuty bo za bardzo nie przepadam ale ostateczne połączenie jak dla mnie idealne

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...