Zwyczajnie niezwyczajne

Proste estetyczne opakowanie, wygodna pompka a w środku mydło.
Mydło jak to mydło - jego zadaniem jest mycie.
A jednak, to mydło czymś mnie zachwyciło!
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do czytania:

Opis producenta:

Jedyne w Polsce mydło na bazie mineralnej wody siarczkowej z uzdrowisk Busko-Zdrój i Solec-Zdrój!
Mineralne mydło siarczkowe zawiera unikalną w skali światowej wodę siarczkową, od prawie 200 lat stosowaną w leczeniu chorób skóry (takich jak: łuszczyca, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry).
Mydło siarczkowe dokładnie oczyszcza skórę z zabrudzeń i potu. Dzięki unikalnym właściwościom mineralnych wód siarczkowych delikatnie złuszcza naskórek i przyczynia się do jego odbudowy. Efektem jest gładka, elastyczna skóra.

Przeprowadzane badania potwierdzają, że używanie mineralnego mydła siarczkowego:
·         Dokładnie oczyszcza i głęboko nawilża skórę
·         Zmniejsza rogowacenie przymieszkowe
·         Wyraźnie wygładza skórę,
·         Wyrównuje koloryt skóry
Mydło można stosować w codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Jest przyjazne dla środowiska i nie podrażnia skóry.Produkt dostępny w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych oraz wybranych drogeriach na terenie całego kraju.

Moja opinia:


Opakowanie:
Prosta przezroczysta butelka z wygodną pompką
Konsystencja / kolor / zapach:
Płynna, dość gęsta konsystencja w biało perłowym kolorze, o cytrusowym zapachu mieszającym się z wonią siarczkowych wód - dla mnie przyjemny.
Pojemność / wydajność:
Opakowanie które dostałam zawiera 300 gram. Używam go dość często i zostało mi jeszcze ponad pół opakowania. Spokojnie starczy nam na dwa miesiące używany do mycia całego ciała.
Działanie:Działanie mydła chyba każdemu z nas jest dobrze znane - ma myć.
Mydła mogą używać osoby z problemami skórnymi takimi jak: łojotokowe zapalenie skóry, łuszczyca czy AZS. Nie zauważyłam by w jakikolwiek sposób przesuszył moją skórę, dodatkowo zmniejszył ilość ewentualnych wyprysków, co jest dla mnie dużym plusem
Często dodawałam do niego peeling z nasion truskawek, a następnie masowałam całe ciało. Skóra była wygładzona i bardzo delikatna.


Skład:
Aqua dest.woda destylowana
Sulphide-sulphide hydrogen salty mineral water – woda siarczkowa z uzdrowisk Busko-Zdrój i Solec Zdrój
Sodium Laureth Sulfate detergent
Coco Glucoside, Coco Glucoside (and) Glyceryl Oleatesubstancje powierzchniowo czynne, emulgatory
Cocamidopropyl Betarineamfoteryczna substancja powierzchniowo czynna
Glycol Distearate (and) Sodium Laureth Sulfate (and) Cocamide MEA (and) Laureth-10emulgatory i emolioenty
Phenonipkonserwant
Perfumzwiązki zapachowe

Jeśli chcielibyście nabyć produkty firmy Sulphur to zapraszam do sprawdzenia gdzie w waszym mieście są dostępne Klik


pozdrawiam 
Madzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...