Czas na nową twarz, a może maskę...

Nie lubię pobudek o 8 rano, szczególnie jak na uczelni muszę być po 11. Lecz jeśli jest to listonosz bądź kurier i ma dla mnie coś ciekawego to mu wybaczam :) a niech zna moją dobroć.
W poprzednim tygodniu dostałam propozycję przetestowania maseczki oczyszczającej i nawilżającej, a że bardzo lubię maseczki, to bardzo ucieszyła mnie ta propozycja.
Niestety muszę iść na uczelnie, ale jak wrócę to wybiorę jedną i napiszę Wam poje spostrzeżenia.
Stosowałyście może maseczki tej firmy, macie swoich faworytów? 

pozdrawiam 
Madzia

4 komentarze:

  1. Stosowałam, ale bez zachwytów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, ciekawa jestem jak u mnie się sprawdzą, zaraz jedna wybiorę :)

      Usuń
  2. Właśnie kupiłam maseczki z efektima mam nadzieje że się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz biorę się za robienie, jestem ich bardzo ciekawa

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...