Born Pretty Store - moje pierwsze zakupy

Przeglądając blogi już jakiś czas temu trafiłam na notki z produktami z tego właśnie sklepu. 
Na początku marca chcąc powiększyć swoją kolekcję pędzli czytałam w necie opinie i trafiłam ponownie do tego sklepu. Od razu weszłam w zakładkę pędzle i zobaczyłam prześliczny komplet z łososiowymi trzonkami 29,99$, lecz chwilę później zobaczyłam identyczny czarno-złoty tańszy o 7$. 
Do koszyka dodałam jeszcze uniwersalne, naturalnie wyglądające sztuczne rzęsy i 4 marca zrobiłam zakupy. Od razu przelałam pieniążki za pomocą PayPal'a. 17 dni jak na wysyłkę z Azji to taki standardowy czas. 
Za pędzle zapłaciłam 23,89$ czyli  73zł, a za rzęsy 2,99$ czyli 9,10zł. W zamówieniu prócz pędzli i rzęs była śliczna różowa szminka. Wysyłka jest darmowa, a za dopłatą 3$ możemy śledzić paczkę. 
Ciekawa jestem czy moje zadowolenie nie minie po wykonaniu nimi makijażu. ale o tym napiszę, jak już je przetestuję ;)
 Od lewej zaokrąglony płaski, zaokrąglony ścięty, stożek, płaski, ścięty
 Delikatne sztuczne rzęsy
 Gratis - różowa szminka
Robiłyście zakupy w tym sklepie? Może coś mi polecicie :)

pozdrawiam
Madzia

4 komentarze:

  1. szczerze mówiąc nie słyszałam o tym sklepie, ale już się poprawiam i biegnę na tą stronkę.

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...