Zrób sobie krem - uzupełnienie braków

Jakiś czas temu przy okazji rozbiórek na wizażu kupiłam kilka półproduktów z tego sklepu z których byłam bardzo zadowolona. Tydzień temu skończył mi się mój ulubiony hydrolat z oczaru, więc postanowiłam uzupełnić mój zapas. Z dziewczynami zrobiłyśmy szybką listę zakupów i dzisiaj listonosz przyniósł mi paczuszkę.

Hydrolaty używam zamiast toniku, bądź jako bazę do mgiełek na włosy. O oleju z Tamanu czytałam bardzo dużo dobrego, chciałam kupić go już wcześniej, lecz był w brakach, więc tym razem dodałam jako pierwszy do koszyka. Olejki do stosowania na twarz, może zmiksuję jakiś krem,  kto wie. Kwas hialuronowy do sonoforezy, ale o tym już za kilka dni. Plastikowe 30 ml buteleczki z atomizerem wykorzystam do mgiełki na włosy i do twarzy. Malutkie poręczne, w sam raz by zabrać ze sobą np. na basen, po którym zawsze mam przesuszone włosy.

Moja lista zakupów:
* hydrolat z liści mięty 
* hydrolat z kwiatów pomarańczy gorzkiej Neroli
* hydrolat z liści oczaru (organiczny)
* olej z pestek arbuza
* olej Tamanu (naturalny)
* olejek z białego grejpfruta (naturalny)
* olejek melisowy (naturalny)
* kwas hialuronowy 1%
* potrójny kwas hialuronowy 1,5%
* 4 buteleczki z atomizerem 30ml
* słoiczek 100ml
gratis dostałam organiczny hydrolat z kwiatu lipy.


Lubicie tworzyć własnoręcznie kosmetyki?

pozdrawiam
Madzia

11 komentarzy:

  1. Kwas hialuronowy muszę sobie kupić, chcę go dodawać do kremów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię. Wcześniej mieszałam z olejem i nakłądałam na twarz, albo mieszałam z peelingiem z pestek truskawki i używałam jako żelu peelingującego

      Usuń
  2. hydrolaty z czymś mieszasz, czy po prostu używasz w stanie surowym? Bo właśnie coś muszę sobie skombinować :) i co to jest sonoforeza? :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrolatem zazwyczaj przemywam twarz po umyciu.
      Sonoforeza jest zabiegie z wykorzystaniem fal ultradźwiękowych, polegający na wprowadzaniu w głąb skóry substancji czynnych.

      Usuń
  3. Ajj kuszą blogerki zakupami na stronie Zrób sobie krem ;P Chyba się skuszę na olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszą bo na prawdę warto! Dobrej jakości produkty w rozsądnych cenach

      Usuń
    2. Znam niektóre produkty i faktycznie są świetne :)

      Usuń
  4. Ciekawe zakupy..
    Polecam Ci wypróbować też masło avokado. Jest bardzo miękkie i super się z nim współpracuję. Szczególnie lubię go używać do swojego własnego balsamu do ust :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na nie i bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  5. Mam takie pytanko, czy hydrolatów (np lawendowy czy z drzewa herbacianego) można używać do sonoforezy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrolaty są bardzo dobrym zastępstwem wody ale podczas peelingu kawitacyjnego, do sonoforezy się nie nadają.

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...