II spotkanie blogerek w Częstochowie

Zmęczona po nauce masażu bańka chińską w końcu znalazłam chwilkę, by przysiąść obrobić zdjęcia i napisać kilka słów.
Jak tylko przeczytałam na blogu Marty zapowiedź kolejnego spotkania to od razu się zgłosiłam. Poprzednie wspominam bardzo przyjemnie.
O 13 byłam już w Częstochowie leż oberwanie chmury zmusiło mnie do przeczekania na dworcu. Potem ruszyłam szukać umówionego miejsca. Mała ładna restauracja. Przytulny kącik z dużym stołem, przy którym spokojnie mieściła się nasza 10tka. Jak tylko zjawiły się dziewczyny ciszę zastąpiły rozmowy, na wszelakie tematy. O 18 musiałam się zbierać na pociąg, oczywiście musiało zacząć padać, bym przypadkiem sucha nei wsiadła do pociągu. Lecz atrakcji nie było końca-czekała mnie przesiadka. W Koluszkach byłam o 20:53, a pociąg do Łodzi miałam o 20:54, kolejny za godzinę, ale na szczęście udało mi się dobiec i w ostatniej chwili zdążyłam.

Spotkanie wspominam bardzo, bardzo, bardzo miło. Jeśli tylko nadarzy się okazja to bardzo chętnie znów się spotkam. A teraz sama biorę się za planowanie sierpniowego spotkania w Łodzi ;) 

Lista uczestniczek
Marta http://marttujest.blogspot.com/ - organizatorka
i jaaaaa ;)


a teraz czas na zdjęcia, dużo zdjęć:

A oto upominki:


Mam nadzieję, że już niedługo uda Nam się ponownie spotkać

pozdrawiam
Madzia

1 komentarz:

  1. Bardzo było mi miło Cię poznać. Szkoda, że musiałam się tak szybko ewakuować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...