Mała zapowiedź wczorajszego spotkania

Zaraz muszę biec na zajęcia, więc pokażę Wam tylko kilka zdjęć zrobionych telefonem.
A jak wrócę to napiszę pełną relację. Najchętniej cofnęłabym czas i spotkała się z dziewczynami jeszcze raz.

gazetka na podróż i nowe bordowe trampki <3 p="">
dziewczyny
pyszne mohito i sałatka z grilowanym kurczakiem
ulewa i tęcza na pożegnanie
(bardzo czyste i szczelne okna, nie ma to jak PKP)  :P

Już mi tęskno, ale mam w planach organizację spotkania w Łodzi.
Są chętni?

pozdrawiam 
Madzia

9 komentarzy:

  1. ach...szkoda,że termin się zmienił. Czekam więc na pełną relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podeślij zdjęcia!
    A na spotkanie jestem chętne:) tylko w weekend:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotki w poście, proszę sobie brać :)
      Myślę o sierpniowej sobocie

      Usuń
  3. Oczywiście :D :D :D czekamy na spotkanie w Łodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja byłam ;) Z drugiego konta ;)

      Usuń
    2. taki myk ;) incognito
      w tym tygodniu podeślę propozycje terminu i wybierzemy jakiś wygodny dla większości

      Usuń
  4. chętnie :) mogę przyjechać

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...