Pół litra oddajesz WAMPIREM się stajesz!

Każda z nas ma w swojej szafie ciuszek z którego jest dumna.
Prześliczna sukienka znanej firmy, czy szpilki przecenione z miliona na kilka złotych :)

Ja chciałam Wam dzisiaj pokazać 'małą czarną' z której posiadania jestem bardzo dumna. Jest to już moja druga taka - poprzednia była czerwona. 
Pół litra to dla mnie pestka, w końcu na swoim koncie mam już 2,5litra, a co mi tam - pochwalę się :)
Wampiriada to jedna z tych akcji, w których chętnie uczestniczę. Jeśli tylko zdrowie mi pozwoli to będę brała udział w kolejnych edycjach.

Tym razem oddając krew, oddawałam ją dla wujka który 2 czerwca ma operację.
Nie mamy pewności czy nasi bliscy, albo my sami nie będziemy jej potrzebowali, ale warto pamiętać, że wiele osób właśnie teraz jej potrzebuje. 
Poświęcając zaledwie godzinę możemy uratować komuś życie. Czy może być piękniejszy czyn dla drugiej osoby?

pozdrawiam
lżejsza o pół litra i szcześliwa Madzia

1 komentarz:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...