Cranbery ice czyli żurawinowy lód by Goodies.pl

O zapachu...
Żurawina nierozerwalnie kojarzy nam się z czasem grudniowych celebracji, kiedy tymi pięknymi, czerwonymi owocami przyozdabiamy świąteczne stoły i stroiki. Ale zjawiskowa żurawina to nie tylko dekoracja, ale i skarbnica wielu, prozdrowotnych składników. A poza tym to prawdziwy rarytas kulinarny, który smakuje wyśmienicie bez względu na porę roku! W wersji Yankee Candle żurawina podawana jest w nieco zmrożonej, bardzo orzeźwiającej wersji. Wosk w formie żurawinowej tarteletki uwalnia naturalne esencje, które doskonale pobudzają i dodają energii.


Kilka słów ode mnie:
O zdrowotnych właściwościach żurawiny wie chyba każdy. Słodko kwaśny smak zamknięty w malutkich owocach. Uwielbiam szczególnie herbaty i napary. Jak tylko zobaczyłam, że w ofercie jest również żurawinowy wosk to od razu wrzuciłam go do koszyka, a potem do kominka. Kiedy go zapaliłam pojawiła się pewna nuta, niby goryczy. Lekko zbiła mnie z tropu, ale po kilku chwilach się przyzwyczaiłam i delektowałam zapachem. 



Dla mnie 4+/5
Zapraszam do sklepu Goodies.pl

2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...