Wiosenne nowości

Dzis rano obudziło mnie piękne słoneczko, pomyślałam sobie 'Zajęcia kończę o 14 to spokojnie zrobię zdjęcia korzystając z światła'. Wracając do domu zaczęła się ulewa i tyle było tego światła.

Zacznę od zakupów w sklepie kosmetykizameryki
Paletka Sleek Vintage Romance o której od dawna marzyłam, prześliczne fiolety i odcienie złota. Kosztowała 37,50zł
 3 nudziaki, które stosuję jako bazy pod kolorowe lakiery, albo nakładając 2 warstwy by nadać paznokciom delikatny brzoskwiniowy kolor i połysk.
Kosztowały po 3,99zł za sztukę więc moim zdaniem bardzo korzystna cena.
Podkład Wake Me Up w najjaśniejszym kolorze. W porównaniu do tego podkładu dostępnego w naszych drogeriach, jest w nim znacznie więcej rozświetlających dorbinek. Jest idealny do rozświetlania :) 
W polsce opakowanie 30ml kosztuje około 35-40zł za 30 ml, za ten 14ml podkład zapłaciłam 7,99zł
Błyszczyk MANHATTAN tworzący prześliczne lustro na ustach w delikatnym zdrowym koralowym kolorze za 4,99zł

Kolejne zakupy w hurtowni beautynova:
Ampułki do sonoforezy: meooestetic - OLIGOELEMENTS i lipopius biotin, oraz INNO-ROLLER - Caviar Cetox. 
Maska rozpulchniająca 'Barbados' firmy anna lotan - idealna do rozpulchniania, w zabiegu oczyszczania.

Nie byłabym sobą gdybym nie wpadła na jakąś nową formę artystycznego zapełnienia wolnego czasu.
Już od dawna chciałam zacząć robić domowe kosmetyki. Zacznę jednak od wyrobu mydeł, w tym celu zakupiłam wodorotlenek sodu NaOH, oraz oleje (allegro - Himalayanshop bardzo dobre ceny, ekspresowa wysyłka i bardzo dobrze zabezpieczona paczka).
Niestety z wysyłką wodorotlenku sodu nie było tak ciekawie, jak mi to pan w mailu wyjaśnił - pracownik uciekł z moją paczką - jakby nie miał z czym uciekać :)
Wybrałam olej jaśminowy, kokosowy, palmowy, musztardowy oraz migdałowy. 
Trochę tego jest - 2,5l ale już mam w głowie wiele pomysłów na ich wykorzystanie, podzielę się nimi z Wami za jakiś czas.

Na koniec przesyłka z firmy POLLENA_AROMA, produkty dostępne są w sklepie internetowym drbeta.pl
Cztery naturalne olejki eteryczne: petitgrain, cytrynowy, lawendowy, bergamotowy.
 Dodatkowo otrzymałam również płyn odstraszający komary i kleszcze, który na pewno wykorzystam w letnim sezonie, ponieważ komary lubią mnie aż za bardzo, ale bez wzajemności ;)

Ufff
Więcej grzechów nie pamiętam, lecz poprawy obiecać nie mogę, bom zgrzeszyła jeszcze na ebayu i tu i tam.

Jak Wam się podobają moje nabytki? Jesteście ciekawe któregoś z produktów, a może od dawana któryś z nich dobrze znacie?

pozdrawiam
Madzia

6 komentarzy:

  1. Najbardziej chyba zaciekawiły mnie nudziaki, no ale w końcu lakiery to moja bajka - nie mogłoby być inaczej :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do nudziaków. Dobre lakiery w bardzo korzystnej cenie ;)

      Usuń
  2. Fajna ta paletka, ale kolory dla mnie zbyt odważne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam :) kiedy szaleć jak nie teraz?

      Usuń
  3. Paleta super, mam wersje garden i bardzo ja lubie :) tak samo jest z blyszczykami z Manhattan ;)
    Uzywalas juz tej maski rozpulchniajacej do oczyszczania twarzy? Czy wystarczy sama czy trzeba tez uzyc wapozonu zeby zrobic zabieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej maski używa się na zimno. Wystarczy posmarować oczyszczoną skórę i przykryć folią na 20-30 minut.
      Maski używałam nie raz i bardzo ją polecam. Można ją również używać do skóry wrażliwej.

      Usuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...