Olio di mandorle dolci, czyli olejek migdałowy equilibra

UELASTYCZNIENIE, NAWILŻENIE, OCHRONA
W 100% czysty olej roślinny do pielęgnacji i masażu doskonale nawilża, chroni i wygładza skórę ciała, nie pozostawiając tłustych śladów. Jego właściwości uelastyczniające pomagają w zapobieganiu rozstępów w okresie ciąży lub wahań wagi. Otrzymywany w procesie tłoczenia na zimno dzięki czemu zachowuje bogactwo dobroczynnych składników. Olej migdałowy jest bogaty w witaminę A i E, stanowi naturalną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, wzmacnia i poprawia ukrwienie skóry.

Dodatkowo zawiera:
· rumianek – działanie łagodzące i zmiękczające
· malwę - działanie zmiękczające i odświeżające

Olejek ten trafił w moje ręce w idealnym momencie,  ostatnim semestrze studiów, ponieważ dwa razy w tygodniu mam ćwiczenia z masażu. Na pierwszych zajęciach, czytając składy produktów do masażu w każdym na początku składu widniała parafina, za którą moja skóra nie przepada. Nie chciałam ryzykować wizyty nieprzyjaciół, więc postanowiłam nosić z sobą ten olejek. Od samego początku wszystkim spodobał się jego zapach, więc przechodził z rąk do rąk, by z czasem stać się naszym ulubionym produktem do masażu. Mnie przekonał jego prosty skład, przecudowny delikatnie kwiatowy zapach, a przede wszystkim działanie. Skóra po wykonaniu masażu była elastyczna i napięta. Szybko się wchłaniał i nie pozostawiał nieprzyjemnej warstwy. Mimo szybkiego wchłanianie okazał się być bardzo dobrym środkiem poślizgowym, a masaż z jego użyciem to czysta przyjemność. Jestem bardzo ciekawa pozostałych olejków, szczególnie tego z masłem shea.

Skład :
Prunus Amygdalus Dulcis Oil (seed oil) – olej migdałowy
Helyanthus Annuus Seed Oil – olej z nasion słonecznika
Chamomilla Recutita Extract – ekstrakt z rumianku pospolitego
Malva Sylvestris Extract – ekstrakt z kwiatów malwy
Tocopherol – witamina E (naturalny konserwant)
Parfum – kompozycja zapachowa


pojemność: 100ml 
cena: 27,99zł
dostępność: sklep equilibra

Jeśli szukacie ciekawych olejków do masażu to zapraszam do zapoznania się z pozostałymi olejkami firmy eguilibra  o których możecie poczytać tu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...