Himbeere zitronengras i White passion czyli Baleowe kąpieloumilacze ♥

Wyrzucając puste opakowania po kosmetykach postanowiłam napisać kila krótkich recenzji. Nie mam w zwyczaju zbierania opakować i robienia HOULi, jakoś nie lubię gromadzić zbędnych rzeczy i jak tylko widzę, że jakiś produkt zaczyna się kończyć to staram się ten proces przyspieszyć by nie trzymać resztek. 


O żelach z Balei pisałam już nie raz. Wygodne opakowanie, niska cena bo nie więcej niż 1Euro. Oba udało mi się zużyć dość szybko, ponieważ w wakacje mogłabym brać prysznic 5 razy dziennie. Co urzekło mnie w tych żelach? Śliczna szata graficzna i przede wszystkim cudooowne zapachy. Konsystencją i ceną przypominają żele z Isany, lecz ich zapachy są znacznie bardziej zachęcające.

Himbeere zitronengras czyli malina z trawą cytrynową to słodkawy owocowy zapach malin  z delikatną cytrynową nutą, natomiast White passion który był zimową edycja limitowaną jest jednym z bardziej uniwersalnych zapachów, delikatna kwiatowo perfumeryjna nuta, która większości z nas przypadnie do gustu z dodatkiem lekko kwaśnej górnej nuty jagód acai. 

Jeśli tylko będziecie przechodziły obok sklepu z chemią z Niemiec warto wejść i rozejrzeć się za tymi zelami, Za niewielką cenę (myślę, że około 5-6zł) możecie kupić bardzo wydajny, ładnie pachnący żel pod prysznic, który swoim zapachem umili wam wieczorną kąpiel.

pozdrawiam 
 Maddzik ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...