Mr grey, I felt in love with You

     Jak gdyby nigdy nic pojechałam do Sukcesji (mój pierwszy raz) z myślą wejdę tylko do kilku sklepów a w Villeroy&Boch kupię mojego pierwszego WoodWick'a. Noooo to sobie poszłam J Zanim trafiłam do celu musiałam wejść chociaż na chwilkę do Home and You, a że obok był sklep a Tab, który jest dla mnie nowością, to postanowiłam wejść. 


     Z każdym krokiem chciałam wrzucać kolejne rzeczy do koszyka. Papilotki i produkty do muffinek w przeróżnych kolorach, Zastawy i sztućce w przeróżnych kształtach. Wszystko co możemy wymarzyć sobie na stole i nie tylko. Moją uwagę przykuł regał z świecami. Powąchałam chyba wszystkie i zakochałam się właśnie w nim. Książka książką, ale zapach ten achhhh! Odwiedziny Villeroy&Boch były jedynie formalnością, która upewniła mnie w tym, że chcę właśnie jego.  Jak już się zdecydowałam, to w sklepie już jej nie było, ale uratował mnie internet i sklep Goodies.pl

Typowo męski i elegancki zapachu łączącym w sobie aromaty cytrusów, kwiatów, drzewa egzotycznego oraz piżma. Po pewnym czasie wyczuwalne są także delikatne nuty wanilii i nasion tonki.
 
Zapach wyczuwalny jest już po kilkunastu minutach, by świeca dopaliła się do ścianek wystarczy niewiele ponad godzina. Zapach nawet po zgaszeniu jest bardzo długo wyczuwalny. 

Jeśli zainteresował Was ten zapach to wystaczy kliknąć w link sklepu goodies.pl lub produktu Goodies.pl / Grey do wyboru jest wosk, day light oraz duża dwuknotowa świeca.

2 komentarze:

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...