Let's stamp with LadyQueen stamp kit.

     Już jakiś czas temu trafił do mnie zestaw do stemplowania z sklepu LadyQueen. Niestety (pierwszy od lewej) stempel dołączony do zestawu był zbyt twardy, przez co odbijała się na nim tylko część wzorku. Zestaw trafił do szuflady i dopiero po kilku miesiącach zamówiłam drugi (mleczny z przezroczystą gumką) stempel na ebayu za około dolara.
     Już od kilku dni przymierzyłam się do wypróbowania, lecz świąteczne przygotowania pokrzyżowały moje plany. Manicure w moim przypadku wymaga dość dużo czasu, ponieważ podstawą jest nałożenie harda i lakieru hybrydowego. By umilić sobie ten czas zapaliłam nową świecę i zaparzyłam zieloną herbatę.


     Na pewno większość z Was słyszała albo już stemplowała. Ja postanowiłam ozdobić w ten sposób mój standardowy hybrydowy manicure. Na paznokcie nałożyłam bazę, hard milk i lakier kolorowy. Paznokcie które chciałam ozdobić przetarłam dokładnie wacikiem nasączonym cleaner'em i odcisnęłam wybrany wzorek. Przy użyciu nowego stempla zajęło mi to chwilkę, a efekt w końcu był taki jaki chciałam. Następnie nałożyłam top i całość utwardziłam. Do odbicia wzorków wybrałam czarny lakier GR z serii RICH COLOR który poleciła mi Antiii. Śliczna czerń o bardzo dobrym kryciu. Zazwyczaj noszę ciemniejsze kolory na paznokciach, więc muszę kupić jeszcze biały, by był lepiej widoczny.

   
Moja zdolności artystyczne są marne jeśli chodzi o malowanie, więc stemple okazały się idealnym rozwiązaniem. wybrałam płytkę hehe006, którą można wykorzystywać na wieeele sposobów, gdyż łącz w sobie 4 motywy z dodatkowymi odrębnymi elementami. Najbardziej spodobał mi się kwiat w prawym górnym rogu. Odbijając wzorek zwróciłam uwagę, by były na nim jedynie płatki, które pod skosem umieściłam na paznokciach. Mimo braku wprawy w końcu miałam ładny, równy wzorek na paznokciu.

Jest to moja pierwsza, ale nie ostatnia płytka. Jak nie raz było widać, mam małego świra na punkcie motywu sów i chętnie uwieczniłabym je na swoich paznokciach. Marzą mi się również piórka i listki, czyli dość popularny ostatnio motyw.  A jaki jest Wasz ulubiony motyw na paznokciach?


Maddzik

2 komentarze:

  1. Ja w sumie noszę jednokolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie szalałam z kolorami, czasem serdeczny palec ozdabiałam kontrastowym kolorem, ale stemple są szybkim sposobem na delikatne zdobienie.

      Usuń

Kultura jest Naszą wizytówką.
Mój blog nie jest miejscem na reklamę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...