Mexx Black Woman - cudowny zapach, mój zapach

Jak już jesteśmy w tematyce zapachowej to przyszedł czas na zapach, który towarzyszy mi kiedy wychodzę z domu. Od kilku tygodni stał się moim numerem 1 i czuję, że będzie to dłuuuugi romans

   W głowie perfum Mexx Black Woman urzeknie cię egzotyczne liczi z kwiatem imbiru, który dodatkowo uwydatniony został słodkimi tonami czarnej porzeczki. Twojego serca dosięgnie przenikliwy, owocowy zapach omamiającej i zmysłowej moreli, delikatnie romantycznej piwonii i kwiatów gruszki. Podstawę wody toaletowej Black Woman tworzą zmysłowe tony ambry, eleganckie drzewo sandałowe i emanujące energią białe drzewo cedrowe, które dodaje perfumom intensywności.


Stary / nowy zapach.
Stary ponieważ moja siostra już od roku ma dezodorant z tej serii. Nowy bo woda perfumowana na moim ciele pachnie zupełnie inaczej. 
Każdy z Nas zauważył pewnie nie raz, że pewne perfumy pachną na niektórych osobach zjawiskowo, natomiast na innych bardzo przeciętnie. Mimo iż na moich przyjaciółkach nie raz podobały mi się konkretne zapachy, to gryzły się z moim ciałem tworząc marna mieszankę. Już od długiego czasu szukam swojego zapachu, ale nadal nie znalazłam takiego, który spełniłby wszystkie moje oczekiwania. Ten zapach jest bardzo bliski ideału, więc nie mogłam go nie kupić :)

Nuty zapachowe:
nuta głowy: piwonia, kwiat imbiru, frezja, aksamitka, czarna porzeczka
nuta serca: morela, liczi, gruszka, żywotnik zachodni, kwiat lotosu
nuta bazy: drzewo sandałowe, ambra, wanilia

Czytając o tej wodzie perfumowanej zauważyłam kwiat imbiru, który bardzo mnie wystraszył, ponieważ smak i zapach imbiru bardzo mnie irytuje. Na szczęście na moim ciele nie jest wyczuwalny. 

Zapach dość ciężki, przez co wiele osób powie że męski mimo kwiatowych nut. Zdecydowanie przeważający zapach drzewa sandałowego i ambry nadaje mu głębi, przez co jest idealny na wieczory.  Nie raz przechodząc w tłumie zobaczyłam jak ktoś ogląda się za mną czując ich zapach, co utwierdza mnie w jego atrakcyjności. Utrzymuje się około 3-4 godzin, nawet w wietrzny dzień kiedy większość czasu spędzam na powietrzu. Mój komin, który noszę codziennie pachnie cały czas, mimo iż tej wody używam  raz na kilka dni. Kolejnym plusem jest ich 

Jeśli szukacie intrygującego, tajemniczego zapachu z dość wyrazistą męską nutą, który podkreśli Wasz charakter to proponuję spróbować. Jest dostępny w większości drogerii. Ceny wahają się od 70 do 120zł, w internecie znalazłam nawet za około 60zł. 

Maddzik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...