Egoistycznie z Indigo

Produkty marki Indigo poznałam podczas Meet beauty II, a kolejne spotkania sprawiły, że zapałałam do nich nieskończoną miłością. Dziś o najbardziej pożądanym kremie w moim domu i tajemniczym zapachu.



Przed użyciem kremów oraz innyych produktów marki Indigo długo zastanawiałam się nad ich fenomenem. Cena jak na krem wydawała się dość wysoka bo około 34zł za 300ml, ale wszyscy do nich wzdychali. Po spróbowaniu tych produktów wzdycham również ja :) 

Zapach: jego moc, oraz czas jaki pozostaje wyczuwalny
Wiele razy koleżanki pytały się jakich perfum użyłam, a ja uśmiechając się mówiłam, że to krem do rąk. Tak, krem do rąk, którego zapach czuć nawet po 3-4 godzinach od użycia


Nawilżenie i natłuszczenie
Częste zajęcia z chemicznymi odczynnikami, klimatyzacja i ten mój 'ulubiony' zimowy mróz sprawiły, że moje dłonie są bardzo przesuszone, a skórki wokół paznokci straszą na kilometr. Lecz odkąd postawiłam ten krem koło komputera, przy którym spędzam prawie wszystkie wieczory i zaczęłam go systematycznie używać, problem przesuszonej skóry zniknął.


Szybkie wchłanianie, brak filmu na skórze
Nie lubię, nie znoszę, no nie mogę wytrzymać kiedy czuję coś tłustego na swoich rękach. Zawsze mam wtedy coś super ekstra ważnego, a nic nie mogę złapać i sama się irytuję. Wiem, wiem głupota, ale tak już mam. W tym przypadku użycie kremu jest iście ekspresowe. 2-3minutowy masaż dłoni, który idealnie relaksuje po kilku godzinach klikania i brak filmu na skórze.

Coraz bardziej zakochuję się w produktach związanych z dłońmi i paznokciami, więc w najbliższym czasie pojawi się wiele postów o tej tematyce.

A Wy, lubicie produkty marki Indigo?

Maddzik

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie miałam ale jestem ciekawa tego zapachu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zainwestować w ten krem, zachęciłaś mnie długim utrzymywaniem się zapachu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mocno perfmoweane mają kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie lubię jak zapach długo utrzymuje się na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super dla kosmetyczek, bo większość klientek jest zadowolona jeśli ich dłonie po zabiegu zostaną posmarowane czymś co pięknie pachnie i robi wrażenie produktu z wyższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój stoi na biurku w pracy - podłączyły się do niego również koleżanki - stał się ulubieńcem :]

    OdpowiedzUsuń

W związku z błędem w kodzie bloga komentarze pojawiają się pd różnymi datami.
Nie martw się - czytam wszystkie więc pisz śmiało!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...